Death Valley,heet, heter, heetst! - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Death Valley,heet, heter, heetst! - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Death Valley,heet, heter, heetst!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

30 April 2014 | Verenigde Staten, Beatty

De show gisteravond was echt supermooi om te zien. Acrobatiek gecombineerd met humor tussendoor! Sommige acts waren gewoon adembenemend. lindsey heeft stiekem wat fotos gemaakt maar zijn helemaal duidelijk. Daarna nog in de bar een cocktail gedronken. Daar was een wedstrijd cocktail maken bezig..nou 2 minuten en 20 seconden wordt er gegooid met bekers en flessen en dan in 10 seconden wordt het drankje gemixt! Wie de winnaar was?? wij weten het niet,zijn toch maar naar bed gegaan. Vanmorgen vertrokken naar Death Valley en wat loopt daar zomaar op de weg...2 vossen! 1 kwam gewoon naar de auto. Zag er heel lief uit, maar toch maar de foto door het gesloten raam gemaakt..je weet maar nooit! Vervolgens Badwater Basin (zoutvlakte) bezocht. Dit is 85,5 meter beneden zeeniveau. Vervolgens Artist's Drive gereden, mooie route met rotsen in allerlei kleuren. Bikkels als we zijn toch ook nog een trail (golden canyon trail) gelopen van 3,2 km. Stelt niks voor zou je zeggen maar bij temperatuur van 38 gr. C is dat toch een hele prestatie al zeg ik het zelf. Heel wat water naar binnen gewerkt tijdens het lopen (goed geluisterd hé Teun) .Vervolgens nog naar Zabriskie Point gereden met prachtig uitzicht op de badlands en vervolgens nog naar Dante's View waar het ineens nog geen 20gr.C is. Zo bizar...een half uur eerder loop je te puffen van de hitte en nu kon het vestje aan. Maar wel een geweldig uitzicht (beetje heiïg, maar toch). Nou dat is wel voldoende Death Valley voor 1 dag. Morgen nog wat dingen bekijken in Death Valley en dan op naar de Alabama Hills.

• 01 Mei 2014 - 06:43

Huub En Anita Koonings:

@ Mootje: je bent gewoon te vroeg op! of wij te laat in het hotel! En ach. er is altijd wel een reden te verzinnen om terug te gaan naar Las Vegas!
    @ Femke het zijn natuurlijk converse schoenen..foutje van mij... komt als je het te snel wilt doen allemaal. dus geen zorgen de goede schoenen zitten in de koffer.

• 01 Mei 2014 - 07:12

Anita:

@Ans: ik doe mijn best. En Lindsey heeft gegokt en niet gewonnen!

• 01 Mei 2014 - 07:28

Els:

Hallo ,
    Dat is toch een wat andere wandeling dan de Ringweg lopen ! Hier hebben we geen extra water nodig ! Dat komt af en toe wel van boven. Aan de foto"s te zien vermaken jullie je goed . Fijn, geniet er nog verder van en tot morgenvroeg !

• 01 Mei 2014 - 09:03

Ans:

Hallo Anita,

even een vraagje: hoeveel kleren heb je eigenlijk bij je, zeker ver boven het gewicht. Ik zie op elke foto andere kleding. Knap hoor.
    Lindsey je hebt met je vriend en het huisje al een lot uit de loterij.
    groeten
    \ans

• 01 Mei 2014 - 09:43

Femke:

Haha Anita, gelukkig maar;)! Ben toch wel jaloers als ik jullie verhalen elke morgen lees;). Ziet er mooi uit! Geniet ervan! xx

• 01 Mei 2014 - 15:50

Tonnie Crienen:

Ha samen,
    je kunt je niet voorstellen dat er zo'n verschil in temp op zo'n korte afstand mogelijk is, je zult niet weten wat je aan moet trekken.
    Gelukkig zie ik ook Huub nog op de foto's, ik dacht al bijna dat jullie hem onderweg verloren hadden.
    En Lindsey geniet jij ook? grts

• 01 Mei 2014 - 16:45

Jeanne:

Nou nou, lady's....wat fotogeniek!!!