Vegas...shoppen, shoppen, rondstruinen en show! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Vegas...shoppen, shoppen, rondstruinen en show! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Vegas...shoppen, shoppen, rondstruinen en show!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

29 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag eerst naar de outlet geweest om Vans te halen voor Teun en Femke en uiteindelijk ook weer voor Lindsey! Dus er komen alweer 4 paar extra schoenen mee terug. Daarna naar de fashion mall geweest waar Lindsey wat kleding heeft gekocht. Verder nog een aantal hotels van binnen bekeken, het ene is nog mooier dan het andere..maar bij allemaal zitten de casino's best wel vol. Als ik bedenk hoeveel geld daarin om gaat..... Vanavond gaan we hier in Treasure island naar de Mystere show van Cirque de Soleil! we zijn heel benieuwd. Helaas voor jullie mag je geen fotos maken. Gaan we uiteraard toch wel proberen maar dan met de telefoon.
Bij het verslag van gisteren zijn nu een aantal fotos geplaatst. Uploaden moet 1 voor 1 dus kost veel tijd. Probeer straks of morgenvroeg nog een paar fotos bij dit verslag te plaatsen. Daarna gaan we op weg naar Death Valley NP.

• 30 April 2014 - 04:40

Huub En Anita Koonings:

@ Monique: dat is wel heel vervelend dat het weer niet werkt, maar ik kan er helaas niets aan veranderen. Heb je je al opnieuw aangemeld? misschien helpt dat.
    @Wendy: Huub krijgt maar een paar dollars mee om te gokken! we gaan zeker niet afwassen.
    @ Jeanne: dat klinkt onderdaad wel lekker om te zeggen...uhh ik heb een pokertoernooitje gewonnen in Las Vegas..... Maken de boys vast indruk mee op de meiden................

• 30 April 2014 - 05:57

Mootje:

Elke ochtend tijdens mijn vroege ontbijtje open ik mijn mail. Ik denk dat ze van waarbenjij ook meelezen, want "pling".......heej, het reisverslag komt binnen!
    Dus. Het werkt :-)
    Oh wauw, Cirque du Soleil, lijkt me supergaaf! Als je in Vegas bent moet je idd een show ergens meepikken. Hmmmm, even overleggen thuis, volgende keer toch weer even Vegas meepikken, haha!

• 30 April 2014 - 08:36

Femke:

Danku danku. Hoop alleen wel dat 't All Stars zijn dit keer haha! Heel erg bedankt! Ben er nu al blij mee! Fijne vakantie nog! XXX Femke

• 30 April 2014 - 11:41

Rob En Nel:

Wat leuk weer om jullie verslagen te lezen. Anita je weet het prachtig te vertellen!
    Wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie toe en blijf genieten !!
    Dan doen wij dat vanuit onze luie stoel ook via de verslagen...
    Groetjes Rob en Nel