What happens in Vegas...... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu What happens in Vegas...... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

What happens in Vegas......

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

28 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is bijna niet te geloven dat in zo’n stad het internet niet werkt! maar het is helaas wel zo. Daarom een beetje een late update. We zijn vanmorgen vertrokken om via Mojave National Preserve naar Las Vegas te rijden. Nou, we vonden het een beetje saai. Teveel van hetzelfde te zien (lees dor en droog). Wat wel opvalt zijn de grote hoeveelheden joshua trees (misschien hadden ze beter dit park kunnen uitroepen als Joshua Tree NP). Dan maar rap op weg naar Las Vegas na eerst nog in Primm een mega outlet bezocht te hebben en je gelooft het niet, Lindsey heeft schoenen gevonden die wat meer geschikt zijn om mee te hiken.
In Las Vegas ingecheckt bij Treasure Island en daarna lekker gerelaxed aan het zwembad waar muziek gedraaid wordt door een DJ. Doet een beetje decadent aan allemaal. maar wel lekker even niks doen. Als we genoeg in de zon hebben gelegen gaan we ons omkleden om de Strip op te gaan. We eten pizza in the Venetian, Italië en drinken later nog wat in New York en bekijken de show bij de Bellagio. Verder nog een aantal hotels bekeken waar we vorige keer geen tijd voor hadden. Het blijft raar, je loopt van Italië naar Frankrijk en vandaar naar New York, de hele wereld is te vinden in een straat en druk dat het is, zowel op straat als in de casino’s. Huub waagt uiteraard ook een gokje, maar helaas niet de jackpot gewonnen. Morgen nieuwe kans! Stiekum dus toch weer heel wat kilometers gelopen vandaag. Morgen nog een dagje Vegas!

• 29 April 2014 - 17:49

Jeanne Spr:

Decadent....nou nou, gooi maar met dure woorden of hoort dat zo in Las Vegas?
    Jammer dat het gokje wagen je geen winst heeft opgeleverd Huub. Probeer anders maar eens een pokertoernooitje aan te gaan. Toen is 't bij Jelle en Dave wel gelukt om te winnen ;). Klinkt meteen zo stoer hé ; pokertoernooitje gewonne ien Las Vegas ! haha
    Lindsey, je hebt je schoenen dus al goed in kunnen lopen begrijp ik. 'Dus nou mar ant hiken'.
    Succes
    Groetjes vanuut os raegenachtige dörpke
    Jeanne

• 29 April 2014 - 17:56

Wendy:

Hoi hoi,
    Leuk om weer je verslagen te lezen. Ben benieuwd of het morgen wel lukt, het gokken dan he :) Wel opletten dat je nog verder kunt en niet dat jullie de rest van de vakantie staan af te wassen :). Heel veel plezier nog en we melden ons wel weer.
    Groetjes vanuit Wanssum (waar het ook regent, net zoals in Ysselsteyn)

• 29 April 2014 - 18:02

Mootje:

Hahaha decadent ja? En onder je verslagje staat een reclamefoto van een luxe jacht, ik schrok al, waar zitten ze nu dan???? ;-))

Wij waren twee jaar geleden ook in Primm, vonden het toen wat tegenvallen. Mja, Lndsey is oom een stukske jonger als wij! Morgen naar dat andere outlet? Of gewoon wat rondstruinen!

• 29 April 2014 - 22:31

Mootje:

p.s. Weet je wat ook niet werkt? De mailinglijst! Ik zoek elke keer je verslag op via FB.....

• 30 April 2014 - 10:40

Ans:

Misschien is deze reactie dubbel. Was ineens foetsie.
    Wederom een mooi verslag. Heb een klein beetje het gevoel erbij te zijn.
    Helaas nog nooit in Amerika geweest en dat zal toch nog wel even duren.
    Anita ik weet dat je er veel werk aan hebt maar je verslagen blijven boeiend.
    Hoe krijg je het voor elkaar telkens alle leuke dingen te vinden en in een reis te verpakken.

Lindsey de laatste keer met pap en mam op vakantie, geniet er van. Geeft mooie herinneringen.
    Een klein gokje kan geen kwaad, dan is je huisje straks meteen klaar met een beetje geluk.
    geniet ervan.

Veel plezier samen.