Lekkere ochtend work-out 30-07-2011 - Reisverslag uit Macon, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Lekkere ochtend work-out 30-07-2011 - Reisverslag uit Macon, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Lekkere ochtend work-out 30-07-2011

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

31 Juli 2011 | Verenigde Staten, Macon

Hi There!

Vandaag is de eer aan mij (Lindsey) Ik mag jullie gaan vermaken met een verslagje van onze dag. Vanochtend zijn we na een lekker ontbijt vertrokken naar Chimney Rock, een hoge rots vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over het gebied.(De film The last of the Mohicans is hier opgenomen) Ik had me hier erg op verheugd, omdat ik wist dat ik met de lift naar boven zou mogen. Eenmaal bij het park aangekomen blijkt die lift niet te werken. Vraagt mam ook nog leuk: 'Lindsey, gaan we dat doen?' Net of ik een keus had! We hebben dus een heerlijke ochtend work-out gehad. 400 trappen omhoog en ook weer 400 trappen naar beneden. 400 trappen klinkt niet zo verkeerd, maar wel in de brandende zon! Toch was het de moeite waard. Het uitzicht was inderdaad prachtig. Helaas kwam ik er boven achter dat de batterij van mijn fotocamera leeg was en ik was zo slim geweest om de reserve accu in de auto te laten liggen. Gelukkig hebben we toch nog een paar foto's kunnen knippen, want even die accu halen was voor mij geen optie! Vervolgens zijn we begonnen aan de Hickory Nut Falls trail van 1,4 mijl. Deze wandeling was goed te doen (ondanks de hitte) en er viel uiteindelijk ook nog een beetje water naar beneden! Na onze ochtend work-out zijn we toch maar begonnen aan de lange reis naar Macon. Onderweg was pap bang dat hij moe zou worden, dus hebben mam en ik even een klein blikje(473 ML) red bull gekocht. Dit moest toch wel genoeg energie zijn voor de hele reis. Ook vandaag ben ik weer herinnerd waarom ik niet terug naar Nederland wil. Als eerste kwamen we voorbij een kippenstal en daar stonk het! Jezus, ik moest meteen denken aan de geur die op de Ysselsteynseweg ter hoogte van de familie Claessens hangt als het erg warm is. Voor de mensen die niet uit Ysselsteyn komen dat is echt een vreselijke geur! Die varkentjes van gisteren waren er niks bij. Dit was het eerste punt, maar het tweede punt was minstens net zo erg. Na een aantal uurtjes te hebben gereden komt het met bakken, nee met zwembaden uit de lucht. We konden ongeveer niks meer zien door de voorruit, dus we zijn maar even gestopt. Uiteindelijk toch in Macon aangekomen. Hier hebben we bij de Appelbee's gegeten. Het favoriete restaurant van mam en pap. (Althans zo leek het voorgaande jaren.) Net nog even het laatste kwartier van Man u - Barcelona gekeken! Amerika volgt het allemaal, dus ik ook!

Nou ik heb er volgens mij een behoorlijke lap tekst van gemaakt, dus ik ga er een einde aan breien. Groetjes aan iedereen daar en misschien tot mijn volgende verhaaltje! Bye Bye!

  • 31 Juli 2011 - 01:58

    Huub En Anita Koonings:

    @ Els: Je kunt beter hier komen wandelen de lucht hier is iets frisser. Ik ben wel blij dat ons rondje niet over de Ysselsteynseweg loopt. Je begrijpt wel waarom als je bovenstaand verhaaltje hebt gelezen. Als we allemaal terug van vakantie zijn, moeten we onze wandelronde maar weer eens bewandelen. Kunnen we mooi onze spannende verhaaltjes uitwisselen! x Lindsey

  • 31 Juli 2011 - 02:51

    Anita:

    Mo: ik heb het nog niet geprobeerd om Huub zo te versieren! ga ik ook zeker niet doen, zou te hard moeten lachen en dan komt het niet goed over denk ik zo!
    Lianne: Ik moet van Huub zeggen dat dat echt niet gaat gebeuren tijden de buurt bbq! moeten we toch echt wat anders verzinnen. Bij jullie is het ook spannend..wens Jelle heel veel succes van ons met zijn sollicitatie! Zou toch helemaal geweldig zijn!
    Patrick: Hiep hiep hoera 22 jaar! hoop dat je het goed gevierd hebt daar in Zweden.
    Fam.Bartray: nog heel veel plezier in de Toscane.

  • 31 Juli 2011 - 08:15

    Lianne:

    Goede morgen!
    Okè, okè, dan zullen we iets anders moeten verzinnen. Weer een mooi verhaal Lindsey! Schitterend die foto's. Kan me voorstellen dat je dan denkt als je onder staat aan die trap in die hitte.....pff, dat hele eind!!! Maar fijn dat het ook zeker de moeite waard was. Zit er prachtig uit maar ook wel een beetje eng.......alsof het voorste stuk er zo af kan breken. En Patrick: PROFICIAT!!
    Groetjes en geniet lekker verder, Lianne en co
    PS Ik zal Jelle succes wensen, dank je wel!

  • 31 Juli 2011 - 15:38

    Mootje:

    Heej mensen,

    Late reactie, sorry ;-)
    Ziet er erg gaaf uit die Chimney Rock!
    Lindsey, mietje, had die accu toch ff gehaald joh, valt me tegen van je, hahaha!!
    Nee, geintje. Ging het goed met je knie enzo? Een klein blikje redbull....hoop voor jullie dat Hub die niet helemaal leeg heeft gedronken in het kader van *wijwillenslapen

  • 31 Juli 2011 - 15:40

    Mootje:

    Kuttelefoon! Opnieuw!
    Dus:
    En Hub alleen maar kan stuiteren LOL
    Zijn jullie al bij Denny's wezen eten s'avonds? Lekker en niet duur! Wij vonden dat meer favoriet dan applebees! Enne....golden corral hè, al geprobeerd?

  • 31 Juli 2011 - 16:23

    Annette:

    Ha fam. wat mooi en heerlijk om jullie verslagen te lezen.
    Ik geniet er ook een beetje van.
    Ik denk ook veel aan jullie als ik de koelkast open maak en zie dan de Amerikaanse mosterd staan.hi hi hi.
    Hè geniet er lekker van en schrijf ze zodat ik (ook Frank) vanuit Horst er ook van kan genieten.
    Liefs Annette

  • 31 Juli 2011 - 21:02

    Jeraline:

    Hee familie Koonings,

    Leuk om te lezen waar jullie uithangen & de fotos zijn echt super mooi!
    Geniet er nog van!

    x Jeraline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub en Anita

Actief sinds 27 Maart 2008
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 59116

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2018 - 12 September 2018

Van Denver via heel veel Utah naar Las Vegas 2018

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Noord-Westen Verenigde Staten

25 April 2014 - 11 Mei 2014

California here we come!

06 September 2013 - 27 September 2013

Zuidwest USA: Phoenix - San Diego

22 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Roundtrip Washington DC

Landen bezocht: