Tybee Island/Savannah 6-8 - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Tybee Island/Savannah 6-8 - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Tybee Island/Savannah 6-8

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Savannah

Vanmorgen toch zomaar uitgeslapen tot 8.30 uur! hebben we nog niet eerder gedaan. Na het ontbijt naar Tybee Island gereden, waar we tot 3 uur op het strand hebben gelegen! Heerlijk...fris windje erbij dus goed vol te houden. Hier was het'"íets'drukker dan bij St. Augustine, maar het is dan ook zaterdag!Op weg terug naar het hotel begon het al te regenen en onweren. In Savannah zelf stonden al straten blank. Helaas konden we niet meer met de trolleytour mee vandaag. Dat was blijkbaar maar tot 17.00 uur. Dus zelf nog wat rondgelopen het het oude kerkhof bezocht.Tussen 1750 en 1853 werden de kolonisten hier begraven onder de oude eiken met Spaans mos. Zelfs nog in een christmasshop geweest...je kunt het zo gek niet bedenken of ze hadden het wel voor in de boom...zelfs een goedgevulde hamburger voor 60 dollar!
We hebben maar een vestje aangetrokken omdat het wat frisser is...zo'n 27 graden C, hahaha maar na de 35-40 die we gewend zijn was dit toch echt wat frisser (wat zullen we het koud vinden thuis)Omdat het weer begonnen was met regenen zijn we teruggereden en (let op Monique) hebben we gegeten bij de Golden Corral! Wat een vreetschuur zeg! maar wel lekker. Nu zijn we..of beter Huub en Lindsey naar Harry Potter aan het kijken op TV.
Morgen maar een klein stukje rijden naar Charleston. Ben al benieuwd hoe dat is..vond Savannah toch een klein beetje tegenvallen.

• 07 Augustus 2011 - 02:14

Huub En Anita Koonings:

@Mo;hoop dat je goed thuisgekomen bent! Na St. Patrick Cathedral in Dublin zei jij dat kerkbezoek er bij ons bijhoorde..vandaar dat ik aan je moest denken. Hoop dat het schietgebedje zijn werk gedaan heeft1 LOL
    @Els; Lindsey leest; Het Diner van Herman Koch en ik een historische roman! PS; het is niet helemaal gelukt om het boek uit te krijgen vandaag..teveel te kijken op het strand.
    @Lianne; nu dus weer aan het werk begrijp ik! tja aan alle het goeds komt een eind..dus ook aan vakantie helaas.
    @ Wendy; gisteren zag Lindsey al een jongetje wat op William lijkt..vandaag op het strand al weer..alhoewel nu een iets jongere versie!

• 07 Augustus 2011 - 07:29

Anny:

we zijn er weer:)
    Vakantie was SUPER !!!!!
    Nu de boel opruimen en snel door je verslagen heengelezen en zo te zien is het ook bij jullie een supervakantie.helemaal geweldig dat je het zo naar je zin hebt .
    Concerten zitten erop en die 2 laatste setlisten zijn om te huilen [als je er niet bij bent geweest ;) )Het is wel erg oneerlijk verdeeld deze keer snap ook niet wat daar de meerwaarde van is :(
    Maar over 2 jaar 30 jaar BJ dus dan een herkansing!(hoop ik)

Nog veel plezier deze laatste dagen en geniet ervan

• 07 Augustus 2011 - 17:45

Annette:

Ha Huub, Anita en Lindsey
    Heerlijk die warmte, als jullie terug komen in Nederland ben ik bang dat jullie een winterjas aan moeten trekken.
    Maar hoeft niet, neem de zon maar mee naar ons toe.
    Tot snel.
    Gr. Annette