9&10 augustus Williamsburg - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu 9&10 augustus Williamsburg - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

9&10 augustus Williamsburg

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

11 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisterochtend zijn we op tijd vertrokken voor de lange rit naar Williamsburg (580 km). Na een uurtje eerst lekker ontbeten bij Waffle House en daarna weer een paar uurtjes gereden. Vervolgens bij de Wal-Mart gestopt om make-up te gaan kopen en een knieband zodat Lindsey ook weer kan lopen. En het is uiteraard een leuke afwisseling tijdens zo’n lange rit. Ook nog de geluidsinstallatie eens goed getest..wauww wat een geluid komt eruit..is dan ook bose! Zou ik ook best in mijn autootje willen hebben…hahaha.
Om 4 uur waren we bij ons hotel en zijn we eerst nog maar een uurtje het zwembad in gedoken. Vervolgens naar het historisch gedeelte gereden. Hier is het 18e eeuwse stad herbouwd en eigenlijk is het een groot toneelstuk..nou ja, overdag dan..dan wordt hier de historie nagespeeld. Er mogen ook geen auto’s komen er rijden dan rijtuigen. Maar goed, wel erg mooi om te zien. Inmiddels weet ik meer van de Amerikaanse geschiedenis dan van de Nederlandse geschiedenis. Daarna bij de Olive Garden gegeten…italiaanse keten en ik moet zeggen, het eten was voortreffelijk. (vanaf nu schrijft Lindsey) We hadden gister geen internet dus vandaar dat we het berichtje nu pas plaatsen.
Vanochtend zijn we lekker op tijd naar het winkelcentrum gegaan. We waren zelfs zo vroeg dat de winkels nog niet eens open waren! Ik heb gewoon NIKS gekocht.. Wat een vreselijke winkelervaring is dat! Gelukkig hebben pap en mam wel wat gevonden. Nu gaan we nog even Washington in. Ik ben trouwens ondertussen een programma aan het kijken hier op de tv. Het zijn van die beauty wedstrijden. Kinderen van 1 jaar die ze laten meedoen! Echt te zielig voor woorden. Het programma is sowieso echt niet te kijken want om de max. 5 minuten krijg je reclame! Nou we gaan nu Washington in dus ik zou zeggen ADIOS en tot in Nederland!

(( IK WIL NIET NAAR HUIS))

  • 11 Augustus 2011 - 02:38

    Huub En Anita Koonings:

    Lianne: geeft niks dat je Bon Jovi niet kent..als we de volgende keer voor de bbq bijeenkomen doen we dat bij ons. Als je binnenkomt achter hangt rechts BJ kalender, in de keuken rechts een geweldige foto en dan in de kamer rechtvooruit kijken..hangt zowel Jon als Richie! en muziek heb ik genoeg! En je kent die muziek echt wel!
    Mo; denk niet dat Lianne in katzwijm valt..is ze Jon ziet. En Norht en South...geweldige serie, misschien kent je mam het wel! Ik weet het... ben oud aan het worden..not old, just older!
    Ed; je mag gerust mee de volgende keer! Ze zijn echt goed en vaak in stadiums met een dak erop!
    Wendy; we hebben Washington gehaald met de auto. Nee, we gaan patrick zijn verjaardag verder niet meer apart vieren.
    Ans; heel veel sterkte! mail je nog of spreek je wel via Skype.

  • 11 Augustus 2011 - 04:05

    Mootje:

    Mooi hè, die uitgebeelde historie daar. Doen ze dus op meerdere plekken? In Augustine was toen niet ons ding ;-)
    Heb je daar trouwens die kanonschoten meegekregen? Daar denk ik nu pas aan! Duh!

    Lindsey, watskebeurt met het knietje? Gaat het weer beter?
    En je weet wat ze zeggen na een slechte ervaring hè! Als je van je paard valt, hop, meteen weer erop. Dat geldt met winkelen net zo, als je niks hebt gekocht ga je hop, net zovaak terug tot het wel is gelukt, mwhahaha!!

    Ik lees het al hierboven...Anita denkt alweer zwijmelend aan het eigen huisje LOL

  • 11 Augustus 2011 - 04:06

    Mootje:

    En dan nog: fijne laatste dag, geniet de tijd en een rustige, veilige reis naar huis!!
    Xxx

  • 11 Augustus 2011 - 06:56

    Anny:

    Alvast een goede veilige reis naar huis en bedankt voor het laten meegenieten van de reis ''op afstand''
    Het was gezellig zo mee te leven met jullie vakantie en we komen nog een keer langs om de foto's en film te bekijken.

    Wij gaan er nog even een paar daagjes tussenuit .
    Hebben van onze kids een high tea in slot Zeist gehad en een verblijf in hotel daar dus we sluiten de vakantie in stijl af :)
    Groetjes en we spreken elkaar weer als je terug bent in het mooie,warme Nederland :)

  • 11 Augustus 2011 - 07:34

    Els :

    Zeg Lindsey, de winkels in Nederland liggen nog overvol, dus misschien kun je hier je slag nog wel slaan. Ik ga wel mee als hulpje ! Kom je zeker met iets naar huis !!

    Geniet van jullie laatste dagje en tot ziens in Ysselsteyn.

    Els

  • 11 Augustus 2011 - 11:04

    Jeanne Spreeuwenberg:

    ik/we heb/ben weer volop genoten van jullie verslagen, al heb ik ze allemaal in één week tijd moeten lezen, vanwege onze eigen vakantie.
    Geniet van jullie laatste uurtjes en een goede terugreis. We horen vast nog wel meer verhalen op de b-bbq.

    groetjes Jeanne

  • 11 Augustus 2011 - 11:44

    Lindsey:

    @ Mootje, ik heb echt geen idee wat ik met mijn knie heb gedaan. Ik stond gewoon op het strand en ineens schoot het erin. Gelukkig gaat het beter want ik wil morgen op mijn mooie hoge hakken op stap haha! Ik hop vandaag nog even te kunnen shoppen (mam en pap zijn op de hoogte) en Els het lijkt me erg gezellig om een keertje samen te gaan shoppen, als ik dan van succes verzekerd ben dan al helemaal!! haha Liefs

  • 11 Augustus 2011 - 18:55

    Wilma Visser:

    Hallo Huub Anita en Lindsey.

    Leuk om jullie reisverslag te volgen en te lezen. Wat hebben jullie veel gezien. Ook leuk de foto,s erbij.

    groetjes uit Overloon. Wilma.

  • 12 Augustus 2011 - 06:17

    Lianne:

    Okee! Dan leer ik binnenkort Bon Jovi kennen met zijn mede muzikanten en zijn liedjes!
    Lindsey, van harte proficiat!! Ik weet niet hoe ver jullie nu zijn met de terugreis of misschien al thuis maar we zien jullie binnenkort!
    Groetjes!

  • 12 Augustus 2011 - 09:50

    Sonja:

    Ha,amerikareizigers, Ik heb jullie foto's en verslagen maar eens bekeken en gelezen.
    Wauw wat een land zoveel uitersten van landschappen en huizen.Was weer leuk om met jullie mee te mogen kijken.Thanks en goede reis naar huis. Groetjes Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub en Anita

Actief sinds 27 Maart 2008
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 59118

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2018 - 12 September 2018

Van Denver via heel veel Utah naar Las Vegas 2018

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Noord-Westen Verenigde Staten

25 April 2014 - 11 Mei 2014

California here we come!

06 September 2013 - 27 September 2013

Zuidwest USA: Phoenix - San Diego

22 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Roundtrip Washington DC

Landen bezocht: