Okefenokee Swamp-31/7 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Okefenokee Swamp-31/7 - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Okefenokee Swamp-31/7

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

31 Juli 2011 | Verenigde Staten, Jacksonville

Hallo Allemaal,
Vanmorgen eerst Patrick gefeliciteerd via Skype! en Mo en Patrick...we hadden Lindsey al eerder een felicitatie erop laten zetten vandaar dat het er niet meer bijstond bij mijn "verzoekje" snel online te komen! Maar dit terzijde!
Daarna naar Okefenokee Swamp in Waycross gereden. Als eerste zagen we al een redelijk grote alligator liggen! spannend.. De boottochten door het moeras konden helaas niet doorgaan omdat het waterpeil te laag stond. Wel met een treintje rondgereden en wat historische huisjes etc. gezien van de indianen die daar vroeger leefden. Vervolgens een zwarte beer gezien die het toch wel heel heet had..hij zat in de waterbak (nooit geweten dat beren zo van water houden). Vervolgens nog een presentatie gehad van slangen die daar leven (voelden best zacht aan) en hij had een paar kleine alligators bij zich. Ook die mochten we aanraken en Lindsey was de gelukkige die het beestje heel dichtbij kreeg! Zie foto! Daarna nog de grote alligator gespot in het water! ik vind het eigenlijk maar vieze beesten om te zien. Nog hele gesprekken gevoerd met een amerikaan die wel wou weten hoe het in nederland was en die ons adviseerde toch eens gebakken alligatorstaart te eten...nou bedankt ...maar nee..al zal het best te eten zijn! Daarna doorgereden naar Jacksonville waar we nog even aan zee zijn geweest. Morgen staat Orlando op het programma. Tijd voor Universal!

• 01 Augustus 2011 - 01:20

Huub En Anita Koonings:

Mo: nee we hebben daar nog niet gegeten! maar gaat vast nog gebeuren een dezer dagen. Ondanks het grote blik Red Bull heeft ook Huub gewoon geslapen ipv gestuiterd.
    Lianne: en??al bezig met het bedenken van andere activiteiten voor de bbq?
    Annette: ha megje... hoe is ie? weer bijna helemaal de oude? eerst nog maar zelf lekker vakantie vieren en dan zien we je wel weer op het werk verschijnen.

• 01 Augustus 2011 - 01:24

Huub En Anita Koonings:

Jeraline; leuk dat je het een beetje volgt, hoorde wel van Lindsey dat je het ook super hebt gehad in Spanje!
    Mo: nog een keer 400 treden op en neer was een beetje teveel..maar voor de rest houdt de knie van Lindsey zich gelukkig prima, al heeft ze wel last na veel dalen/klimmen, maar dat hebben we nu gehad.

• 01 Augustus 2011 - 04:11

Mootje:

Hahaha, die beer!! Wat gaaf, en geef hem eens ongelijk. Slim hè!
    Jee, zitten jullie alweer in Jacksonville, wat vliegt de tijd....en eigenlijk ook niet. Vorige week zat ik nog bij Wendy, maar het lijkt echt een eeuwigheid geleden nu. Veel gebeurd afgelopen week (in mijn hoofd) en ik had vanaf woensdag toch zomaar 3 avonden niks!! Met een boek en Guus op de bank gelegen (jaaaah, slechte moeder ben ik lolll) geen tv.... Wist niet dat ontspanning zo goed kon doen :-)
    Erg hè!
    Komt goed hier, enjoy en een dikke X!

• 01 Augustus 2011 - 04:13

Mootje:

Ow ja, die setlist van Lissabon; aaaaaaaaaargh!!!!
    I love this town, it's hard letting you go (!!!), this aint à lovesong.....
    Sjeezus!!!

• 01 Augustus 2011 - 07:30

Lianne:

Uhh, ja eigenlijk heb ik wel iets bedacht: spelen met slangen of zo...
    Heey, iedere morgen (wij hebben lekker vakantie) geniet ik van jullie verhaal! Echt leuk om het een beetje mee te beleven.
    Tot de volgende keer maar weer,
    Lianne

• 01 Augustus 2011 - 09:04

Willeke:

Heeeej,

Ik ben weer even bijgelezen;). Mooie avonturen hoor, ik had die krokodillenstaart toch geprobeerd als ik jullie was;)..

Willeke

• 01 Augustus 2011 - 13:22

Supportteam:

Hoi Anita, ziet er leuk uit!
    Groetjes van je collega's Rob en Lisette vandaag met zijn 2-en.

• 01 Augustus 2011 - 17:23

Ed:

Hoi,

als je wilt weten hoe croq smaakt, gewoon een keertje naar de KFC. Smaakt net als kip (zeggen ze).
    Hier gelukkig nu ook volop zomer, helaas voor maar 2 dagen. Groetjes!

• 01 Augustus 2011 - 21:58

Angelique:

Hallo daar,

Ben al de hele tijd mee aan het lezen met wat jullie daar allemaal beleven.
    En ben ook echt niet jaloers...hahaha.
    Echt super hoor!
    Geniet ervan !!

Groetjes

• 03 Augustus 2011 - 15:54

Jan:

Hartelijkl dank allemaal
    en verder nog een goeie voortzetting van julli vakantie
    Jan en Jo