Great Smokey Mountains; verdwalen lukt niet; 28/7 - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Great Smokey Mountains; verdwalen lukt niet; 28/7 - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Great Smokey Mountains; verdwalen lukt niet; 28/7

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

28 Juli 2011 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Vanmorgen al vroeg vertrokken naar Cades Cove, HET gebied in de GSM om wildlife te spotten! Je kunt hier een loop rijden met de auto en onderweg kom je ook nog allerlei settlers huizen tegen van de eerste bewoners alhier. Nou...hoe hard we ook gespot hebben...helaas geen beer of wat dan ook kunnen ontdekken, alleen een paar herten en ook die zochten weer snel de schaduw op. Jammer, maar je kunt niet altijd geluk hebben. Daarna was het de bedoeling de hike naar Lauren Falls te maken...maar het leek wel de 4 daagse van Nijmegen zoveel mensen ..niet leuk dus en zeker niet ons idee van een hike (je moet tenslotte wel kunnen verdwalen of in ieder geval niet zoveel mensen tegenkomen. Daarom maar eerst weer een paar uur gerelaxed aan het zwembad. Ik onder de parasol en Huub en Lindsey in de zon! Rond 5 uur weer vertrokken om de Roaring Fork Loop te rijden en de hike naar Grotte Falls te doen. Dit is de enige waterval waar je achter het water kunt lopen..spannend! Ook hier waren toch nog wel wat mensen onderweg maar het was goed te doen, al was het een behoorlijke klim, dus weer flink zweten. Om 8 uur waren we terug en zouden we bij het hardrock café gaan eten. Niet dus..veel te druk en te lang wachten dus maar naar een italiaan gegaan. Nu nog even relaxen bij het hotel en dan lekker slapen. Morgen doorkruisen we de GSM en gaan terug naar Nord Carolina.

• 29 Juli 2011 - 02:50

Huub En Anita Koonings:

@Mootje: fijn te horen dat je weer eens lekker hebt kunnen ontspannen! Alle belangstelling is altijd fijn,maar een avondje niksen ook!
    @Monique: leuk van je te horen! hoe vergaat het jullie? al spannende dingen meegemaakt!
    @Anny: ben het met Mo eens; volgende tour de apartere plaatsen uitzoeken. Ben al heel benieuwd naar de setlist van Portugal..die zal wel super worden.
    @Patrick: veel plezier en we proberen even te skypen zondag!

• 29 Juli 2011 - 03:50

Mootje:

Goeiemorgen!

Pffff wat zijn jullie actief zeg! Eerst relaxen aan het zwembad en daarna nog gaan lopen?? Petje af ;-) ik moet er niet aan denken om rond die tijd nog iets te moeten gaan doen. Dan staat mijn hoofd naar eten, hahaha!
    Ach dat wildlife....hebben wij ook allemaal niet gezien dit jaar, ik vond dat van die beer al heel wat!
    Of ja....niet gezien, op alle moerasmonsters na uiteraard, LOL

• 29 Juli 2011 - 18:42

Ed:

Ha,

zo te lezen weer veel te zien. Wat je gemist hebt, pik je hier maar een keertje mee in ZooParc Overloon. Vwb het weer hebben jullie het iig vele malen beter. Veel plezier nog!