27 juli; op naar Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu 27 juli; op naar Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

27 juli; op naar Gatlinburg

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Vanmorgen na een uitgebreid ontbijt vertrokken naar Grandfather Mountain.
Hier kun je helemaal naar boven rijden waar je over de mile high swinging bridge kunt lopen. Op dagen met veel wind schommelt ie blijkbaar behoorlijk en maakt ie "muziek". Vandaag niet, het is een prachtige dag en we kunnen ook best ver kijken. Wat een prachtig uitzicht heb je daarboven. Net of je on top of the world staat. Er is ook een habitat bij van mountain dieren...nou wij zien dan wel beren in het wild maar daar..geen beer gezien! geen otter, geen poema, geen roofvogel...alleen de herten wilden zich laten zien. Dus morgen maar weer proberen de beren in het wild te spotten in de Great Smokey Mountains. Daarna via de highway naar Gatlinburg gereden, waar we nog heerlijk een paar uur aan het zwembad hebben liggen bakken.Vervolgens op ons gemakkie Gatlinburg ingelopen. Wat een kermis! ongelooflijk wat een attracties allemaal, heel fout en heel veel hillbilly live muziek overal, je kunt zelfs zien en proeven (niet gedaan) hoe vroeger illigaal wiskey gestookt werd. Maar goed, na al die bomen van de laatste 3 dagen is dit ook wel weer een keer leuk. Nu zitten we lekker op ons kleine balkon te genieten. Het is zeer lekker qua temperatuur hier buiten (na de 35 gr. van vanmiddag).
@ Anny; hele fijne vakantie en ik weet al waar ik me op kan verheugen als we bijna thuis zijn.
@Mo; we zullen proberen morgen niet te verdwalen want er staan wat korte hikes op het programma.

• 28 Juli 2011 - 03:49

Mootje:

Goedemorgen!

Klinkt goed, een brug die muziek maakt. Je had een nummertje aan moeten vragen toen je erop liep LOL! En ook nog een mooi uitzicht, lijkt wel een live-concert dan, hahaha!
    Stuur trouwens maar even wat goei weer deze kant op, hier is het alleen maar benauwd. Gisteren knallend onweer gehad en een hoosbui die maar niet overwaaide!
    Verder alles goed hier. Gisteravond mijn eerste avond dat ik niks had (pfffff) ook geen bezoek enzo. Ik heb genoten op de bank met een goed boek en me in tijden niet zo ontspannen gevoeld. Goh, raar he, uit mijn mond!
    Op je mail krijg je nog antwoord, maar nu even niet ;-)

Veilige dag vandaag!

X

• 28 Juli 2011 - 06:43

Monique:

Heej luitjes,
    klinkt daar allemaal super hoor!
    Leuk jullie reisverhalen, en wauwie wat een mooie foto's. Ben toch wel wel een tikkie jaloers, vooral de vlindertuin haha. Nou geniet er saampies lekker van en niet meer verdwalen wah.
    Hier in "Vorst alles palletti
    Groetjes Monique

• 28 Juli 2011 - 07:22

Lianne:

Hallo overbuurtjes!
    Wat weer een mooi verhaal......je krijgt bijna het gevoel dat je daar ook even bent. Heerlijk dat je zoiets mee kunt en mag maken. Wij hebben het in Amersfoort ook heel fijn gehad, zeker. Geniet nog lekker verder daar dan doen wij dat ook. Tot het volgende vehaal maar weer. Groetjes en een fijne dag gewenst!

• 28 Juli 2011 - 07:45

Anny:

Ha reizigers!
    Ziet er allemaal weer super uit daar en wat een weertje:)
    Als het goed is vertrekken wij morgenvroeg en zijn we even pc-loos maar dan heb ik wat te lezen als we terugkomen ;)
    Moet vandaag nog wel afwachten of het doorgaat ,gisteren heel de dag in ziekenhuis gezeten bij zwager bij wie de aorta was gescheurd en die kantje boord is geopereerd.
    Nu is hij wel stabiel op de IC en als het de goede kant op gaat dan gaan we morgen weg [en zijn als het nodig is in 2 uurtjes weer thuis] maar het is voor de 2 kleintjes ook zo sneu om het nu af te blazen maar het is dus met telefoon in aanslag op pad.
    Hopen er het beste van en jullie fijne reis verder en waarschijnlijk hoor je over een dag of 10 weer van mij.

Groetjes Anny

• 28 Juli 2011 - 08:20

Anny:

Nog even dit laten zien.....AAAGGGHHHH niet eerlijk!!!!!

27/07/2011, Barcelona, Olympic Stadium

1. Raise Your Hands
    2. You Give Love A Bad Name
    3. Born To Be My Baby
    4. We Weren't Born To Follow
    5. I Believe
    6. It's My Life
    7. In These Arms
    8. Just Older
    9. We Got It Going On
    10.Captain Crash And The Beauty Queen From Mars
    11.Bad Medicine/Bad Case Of Loving You/Not Fade Away/Vertigo/Shout (Teaser)
    12.Bed Of Roses(chorus in spanish)
    13.Sante Fe

25.Always
    26.I Love This Town

• 28 Juli 2011 - 16:08

Mootje:

Aaaaaaargh!!!! Anny!!! En dan komt Lissabon er nog aan hoor!
    Ik weet het, volgende tour..... Alleen maar 'rare places' aandoen!

• 29 Juli 2011 - 10:21

Yvonne Camps:

Wooooow wat een uitzicht hebben jullie daar, echt mooi.
    Geniet er maar goed van saampjes.
    Grtjes Yvonne