Bijna verdwaald aan de Blue Ridge Parkway! 27 juli - Reisverslag uit Blowing Rock, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Bijna verdwaald aan de Blue Ridge Parkway! 27 juli - Reisverslag uit Blowing Rock, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Bijna verdwaald aan de Blue Ridge Parkway! 27 juli

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Blowing Rock

Zijn we dan toch!
Omdat Huub zijn reservelens al in gebruik heeft eerst naar een opticiën geweest voor een nieuwe lens; en wat denk je? Geen lens zonder recept te krijgen! Stel je voor dat je lenzen krijgt en indoet terwijl dat even niet mag van de dokter, dan kun je ze gewoon een proces aandoen! Tja, dat is ook Amerika, wapens kun je overal krijgen maar een simpele contantlens! vergeet het maar. Maar goed, daarna verder gereden over de Blue Ridge Parkway en besloten een hike te lopen. Het zou een loop (rondje) moeten zijn van zo'n 4 km! zeer pitoresk en spectacular! Nou dat pitoreske was misschien het houten bruggetje en spectakel hebben we niet gehad (had gekund als we een beer tegen waren gekomen,maar dat is niet gebeurd..moet er ook niet aan denken). Dus wij maar lopen en lopen, maar niks terug bij de auto komen! Ergens uit het bos gekomen zonder een idee te hebben welke kant we dan op moesten om via de weg bij de auto te komen dus toch maar weer het bos in en uiteindelijk via dezelfde weg weer teruggelopen. Waren we inmiddels al 2 uur onderweg! en alles lijkt hetzelfde...gelukkig hadden we koekjes en water bij ons! Toch goed voorbereidt dus.. Maar we konden ons dus toch wel goed voorstellen dat je gemakkelijk kunt verdwalen in die bossen daar! Vervolgens Mabry Mill bekeken en het hoogtepunt: het musikcentrum. Allemaal hillbilly muziek historie, er zaten zelfs twee opa's live hillbilly muziek te maken....echt supergeweldig..LOL. Dus maar gauw Nickelback in de CD speler gedaan pfft...klinkt toch ietwat beter. Verder was de Blue Ridge Parkway niet echt ons ding..net als vorig jaar in Zweden rijd je constant tussen de bomen..beetje saai dus. Maar goed we moeten toch richting Zuiden! Vanavond bij Outback Steakhouse gegeten, dat was erg lekker en meer dan genoeg..vooral de constante refill van cola (zonder dat we erom vroegen). Hoop dat ik kan slapen vanavond na zoveel suiker!

• 27 Juli 2011 - 01:19

Huub En Anita Koonings:

@lianne: Amerika, Amersfoort...als je het maar leuk hebt gehad. Fijn dat je samen met je zus (inderdaad die is het) Patrick wel in het gat wilt houden! Laat hem er maar uit hoor..kan geen kwaad! Leuk van jullie te horen.
    @Els; fijn te horen dat je goed vervang voor ons hebt gevonden voor de komende weken. Vervangen ze jou daarna ook om met mij te gaan wandelen?
    @Monique: kijk dat had ik verwacht..eerste reactie van de dag van jou! PS na onze iets te lange wandeling vandaag heeft Huub het gered zonder powernapje de route van vandaag af te rijden!

• 27 Juli 2011 - 03:15

Mootje:

Mwhahaha! Avontuuuuuuur mensen, ze hadden er zomaar een spannende verfilming van kunnen maken! Gelukkig is het goed gekomen :-)

• 27 Juli 2011 - 06:07

Anny:

Zo heee,das ook een fikse wandeling geweest:)
    Gelukkig goed gekomen .
    Moest denken aan het boek''Het meisje dat hield van TomJordan'' van Stephen King.
    Zou wat voor jou zijn om dat te lezen [over meisje dat echt verdwaald is daar in de bossen]
    Onze wandelaar heeft de 4 daagse goed doorstaan en heeft nu ook vakantie dus kunnen we Vrijdag op pad.
    Het weer belooft goed te worden dus :) :)

Kreeg van Ciaran een stapel foto's van Dublin en die zijn ook heel mjammie die van mij zijn morgen klaar dus er liggen er een stel op je mat als je thuiskomt!

Groetjes daar aan de anderen en pas een beetje op in het verre Amerika LOL

Houdoe