Blue Ridge Parkway- 25 juli - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Blue Ridge Parkway- 25 juli - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Blue Ridge Parkway- 25 juli

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Roanoke

Hey,
Vanmorgen eerst naar de Wall Mart geweest; voor diegenen die niet weten wat dat is..dat is dus een mega supermarkt waar ze echt alles hebben van eten tot tuinmeubilair. Weer gelachen om die "kleine"potjes mayonaise.... past niet eens bij ons in de koelkast zonder er een rek uit te halen. Daarna begonnen aan de Blue Ridge Parkway..een scenic byway van 1598 km. Als eerste gekeken bij een nederzetting van heel lang geleden! Altijd interessant die geschiedenis. Daarna heel lang gereden tussen de bossen. Eigenlijk gewoon een beetje saai! dus zelfs Huub moest even een powernapje doen om de ogen daarna weer open te kunnen houden. Omdat het begon te regenen zijn we maar richting Natural Bridge gereden. Erg mooi natuurverschijnsel. En omdat we nederlanders zijn die alles willen zien waarvoor ze betalen, ook nog een indian dorpje bekeken een "neverfound"river gevonden! en een watervalletje bekeken. Daarna mochten we nog naar vlindertuin..jippie, wat een lachtertje en daarna nog naar het waxmuseum waar veel te zien was qua taferelen uit de burgeroorlog. Ook staan er beelden van alle presidenten, zelfs Obama met Michelle al (leek wel voor geen meter). Daarna naar ons hotel in Roanoke gereden en aangezien de shoppingmall daar maar een paar minuten vanaf ligt is het vanaf nu een feit: we hebben onze eerste shoppingmall van deze vakantie bezocht (wel niks gekocht..LOL). Morgen weer verder naar het zuiden over de Blue Ridge Parkway..hopelijk iets interessanter dan vandaag!
@Anny: bedankt voor de gave foto's;zucht was even slikken!
@Patrick: vanaf nu kan ik me weer helemaal op Amerika richten!
@Monique: als dit verslag klaar is ga ik eens even op je facebook kijken;heb gisteren uiteraard ook al op youtube gekeken.
@Rob: nog even doorbijten dan heb je ook alweer vakantie!

• 26 Juli 2011 - 01:57

Huub En Anita Koonings:

Patrick: Lindsey heeft die foto's zelf niet. Stonden alleen bij Harm op de computer. Jullie zullen dus nieuwe moeten maken.

• 26 Juli 2011 - 04:00

Mootje:

Goeiemorgen Amerika :-)

Beetje laat deze ochtend, hahaha! Ik kan op mijn iPhone geen foto's kijken, maar had wel al het verslagje gelezen vanuit bed. Dus snel even de computer opgestart.
    Ziet er wel gaaf uit daar hoor! Zucht...wat is dat toch met mij, ik krijg alweer een ietsiepietsie heimwee!
    Ze kunnen het zo mooi benoemen die Amerikanen he! Een neverfound river...speciaal voor de toeristen LOL
    Wij hadden dat trouwens ook, van die saaie wegen, ik heb me wat afgeslapen onderweg, niet normaal joh! Maar als zelfs Hub een powernapje moet doen....hahaha *errug*
    Toch ziet het er wel mooi uit, al die geschiedenis!

Have a nice day! ;-)

• 26 Juli 2011 - 19:40

Hallo Jullie Daar!:

Heey, alweer drie verslagen geplaatst! We komen zelf ook net terug van Amer uhhhh ohh nee niet Amerika maar Amersfoort! Nu net jullie verslagen gelezen en echt genoten!
    Ziet er allemaal super uit zeg. Ik zou zeggen geniet heerlijk verder en wij kijken uit naar jullie verslag. Groetjes!
    PS Zullen wij Patrick ook in de gaten houden....zal Patrick wel heel blij mee zijn: in de gaten gehouden worden door de gezusters Litjens....als die ene tenminste ons Mariëlle is. Patrick, ben maar niet bang, wij zijn heel lief en houden jou echt niet in een gat!

• 26 Juli 2011 - 19:42

Lianne:

Uhh, Lianne dus....hierboven!

• 26 Juli 2011 - 20:59

Els:

Zeg, zagen we dat goed ? een temperatuurtje daar van 40/41 graden ? Om te ploffen of niet ? Nee, dan hier, regen, motregen af en toe een flinke regenbui etc..........Maar de Ringweg wordt toch bijna dagelijks bewandeld ! Annemarie en Peet vergezellen me regelmatig dus de spiertjes blijven soepel ! Verder geen echte bijzonderheden te melden, we zijn nog druk met werken en op z'n tijd rusten !!
    Groetjes en veel plezier,

Paul, Jaap en Els