Op naar de natuur! 24 juli - Reisverslag uit Staunton, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Op naar de natuur! 24 juli - Reisverslag uit Staunton, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Op naar de natuur! 24 juli

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

24 Juli 2011 | Verenigde Staten, Staunton

Vanmorgen al voor 9 uur vertrokken richting Great Falls NP. en het is al weer zeer warm! Al gauw de stad achter ons gelaten en een straat in Great Falls doet met denken aan een bepaalde straat in New Jersey waar ook zoveel hele mooie grote huizen staan! Rara wie daar woont! Bij great falls denk ik aan hoge watervallen..dat is niet helemaal waar..maar het ziet er zo ook behoorlijk indrukwekkend uit. Na bij de overlookpunten genoeg gekeken te hebben rijden we naar Shenadoah NP waar we de skylinedrive gaan rijden. Het is inmiddels wel flink bewolkt..wat dus wel jammer is van alle uitzichtpunten, te heiïg om goede foto's/film te maken. We spotten wel vrij snel alweer onze eerste beer deze vakantie! wauwwie supergaaf! Lindsey toch ook maar uit de auto gegaan om een foto te maken en het is me zelfs nog gelukt hem op de film te zetten. Daarna een hike gelopen..nou ja, het was zo'n beetje een rondje Ringweg, maar dan in het bos. Daarna dus toch nog een echte hike gelopen naar een waterval. Naar beneden was best goed te doen, naar boven was een hele klim en met al die kilometers van gisteren nog in de benen, viel het echt niet mee. Na nog een stuk Shenadoah te hebben gereden uiteindelijk naar Staunton gereden, waar we overnachten. Daar heerlijk gegeten in historic Staunton en vervolgens nog even door het plaatsje gelopen! best leuk, alleen een beetje uitgestorven. Morgen gaan we beginnen aan de Blue Ridge Parkway, daar gaan we twee dagen over doen (ca. 500 km).
Anny@ bedankt voor de sms-jes! ik heb maar een CD van Bon Jovi geluisterd! en dan met de gedachten in Zeebrugge! Wacht met spanning de verhalen af hoe het was...

• 25 Juli 2011 - 05:47

Marielle:

Hallo familie Koonings,
    Leuk om jullie verslagen weer te lezen! Toch een beetje een vakantiegevoel op deze manier. Veel plezier, geniet ervan en let goed op. Wij letten wel een beetje op Patrick :).
    Groetjes,

• 25 Juli 2011 - 10:48

Willeke:

Vanuit t werk lees ik jullie berichtje;), heb ik ook wel erg veel zin in vakantie hoor!

• 25 Juli 2011 - 11:43

Marloes & Familie:

Het ziet er allemaal heerlijk uit!

Gelukkig breekt op dit moment ook bij ons de zon door! Hopelijk blijft het een paar dagen zo..

Maar geniet van alle tripjes en bezichtigingen.

Groetjes xx

• 25 Juli 2011 - 14:10

Mootje:

Heej Vakantiegangers!

Ik ben net een paar uurtjes terug van Zeebrugge. Wat een feest was dat! Zon, geen regen, 2e/3e rij catwalk en precies op de goeie plek!
    Wij vet balen dat we geen confetti hadden en geen hoeden, want dan had Jon ons echt wel herkend! Nu zag je hem twijfelen LOLLLLL

Ik ben een filmpje van WITW aan het uploaden op mijn FB, kun je ook even genieten!

x

• 25 Juli 2011 - 18:00

Patrick:

Volgens mij had je beter thuis kunnen blijven mam. Maanden kijk je uit naar Amerika en dan ben je der en dan ben je met je gedachte bij een concert van Bon Jovi in Nederland! Wat klopt hier niet? :p

Lindsey zou je even de foto's van mij en Harm op de mail kunnen zetten als je ze nog hebt? Harm is ze namelijk kwijt :(

• 25 Juli 2011 - 18:25

Anny:

Toch nog snel je site gelezen [was wel benieuwd maar jullie stellen het daar wel!]
    Ik heb je intussen een mail gestuurd over HET concert met wat van die heerlijke dichtbij foto's.
    Staan we eindelijk een keer echt front row midden als hij op de catwalk komt en dan ben jij er niet bij:(
    Volgende keer je vakantie en de tour beter afstemmen [als we tegen die tijd nog niet oud en versleten zijn]
    Enne Monique....volgende keer weer een frietje eten in Zeebrugge bij die overspannen ober? LOL
    Echt te gek dat jullie ook zo goed stonden!!
    Genieten jullie lekker daar en je kan nu met je gedachten weer 100% bij de reis zijn nu Zeebrugge IN BELGIE voorbij is LOL Patrick......

• 25 Juli 2011 - 18:54

Rob:

om jaroers te worden en ik maar ploeteren, geniet er maar lekker van het land van alle mogelijkheden.