23 juli Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu 23 juli Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

23 juli Washington DC

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

23 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,
Gisteren na een prima verlopen reis aangekomen in Washington DC. Wat nou druk op Schiphol? viel allemaal reuze mee. We hoorden al via Dimitri dat Huub vanaf nu bekend is van de TV sbs 6. Bij Dollar konden we zelf kiezen welke auto we wilden hebben. Na wat passen en meten is het een Chevrolet Impala geworden. Hier kunnen tenminste alle koffers in de kofferbak! Niet onbelangrijk. Om 4 uur nederlandse tijd ('s nachts lagen we eindelijk in bed). Vanmorgen dus al vroeg wakker en om 9 uur waren we al op weg naar de metro om naar Downtown Washington te gaan. Bij het Washington Monument toch nog kaartjes kunnen scoren om het uitzicht vanaf daar te mogen gaan bekijken. Er mooi! Je kijkt echt over heel Washington. We hebben verder alle belangrijke monumenten bekeken (zeer indrukwekkend en herkenbaar van de TV) en helaas geen thee gedronken bij Obama. Die had een belangrijke afspraak over de credietcrisis in Amerika! Snappen we natuurlijk helemaal.In plaats daarvan zijn we zelfs in een museum geweest, het natural history museum waar de tweede film van nighmare in the museum is opgenomen. Het was vandaag zomaar even 39 graden C! Dan is een airco in een museum wel welkom. Om 5 uur hadden we het echt helemaal gehad, na de hele dag sjouwen in deze hitte en zijn we naar het hotel teruggegaan om een powernapje te doen. Monique ik snap nu wat je bedoelde met een douche nemen met de kleren aan! Het water liep in stromen langs je lichaam naar beneden. Petra en Frank...komt helemaal goed met dat weer hier! mag gerust ietsjes minder zijn! We wensen jullie een hele fijne reis naar hier toe. Fam. Bartray goede reis naar Italië.
Rob...ik ben gelukkig verder niet meer ziek geweest.
Nou vanavond nog even terug naar het centrum om al die monumenten nogeens te gaan bekijken, schijnen erg mooi verlicht te zijn en dan morgen op naar de natuur!
Ooh ja, en niet te vergeten....de bonjovi fans...geniet morgen nog lekker van Jonnie en de rest op het strand van Zeebrugge! Ik wacht met smart jullie verhalen af. Tot de volgende keer.
Els...als Jaap dat al heet vond..wat zou ie dan hier van gevonden hebben???
Patrick: ik had extra niet gesmst toen we aankomen omdat jij zou slapen, maar fijn dat je je zorgen maakte omdat je nog niets gehoord had. Anne, fijne vakantie in Spanje.

• 24 Juli 2011 - 01:49

Femke:

Nou geniet maar van het weer hier is het niks. Ben nu net thuis van een party in het mooie Ysselsteyn. Lekker door de regen naar huis mogen fietsen dus ik zou het heel fijn vinden als jullie wat zon hierheen willen sturen!
    Heel veel plezier van jullie heerlijke vakantie!

xx Femke

• 24 Juli 2011 - 04:41

Mootje:

Oh! Stuur jij eens als de wiedeweerga wat zon deze kant op! Het weer is hier echt vet bagger!!!! Heb veel zin in Zeebrugge maar niet in dit weertje.....
    Enjoy!! X

• 24 Juli 2011 - 08:26

Els:

Hoi, wij hebben net maar even de verwarming aangezet !!! BRRRRR..........Verschil moet er zijn. Ik denk dat hier het mooie weer losbarst als wij vakantie krijgen ! ( 15 augustus ). Maar eerlijk gezegd, zitten we niet op 39 graden te wachten hoor.
    Doe het dus wel rustig aan in die hitte en drink goed, he ? Mooie foto's , ga zo door. Groetjes van ons allen.
    Ps. alle vakantiegangers.......heel veel plezier en goed weer toegewenst !

• 24 Juli 2011 - 12:51

Nel:

Hoi, wij wensen jullie een hele fijne vakantie en we zullen de foto'[s wel volgen. Groetjes vanuit het regenachtige Venray...

• 24 Juli 2011 - 16:06

Willeke:

Ziet er goed uit hoor!!:D Lekker warm ook, maar altijd beter als hier, regen..
    Liefs, Willeke

• 24 Juli 2011 - 16:13

Jeanne:

zooooheej jij kunt dat paaltje ff mooi overeind houden.....hahaha. fijn dat wij ook weer mogen meegenieten van zo'n heerlijke vakantie.......'komen we ook nog is ergens'
    kisses & hugs

• 24 Juli 2011 - 18:25

Annette:

Ben blij dat jullie veilig aan zijn gekomen.
    Wat al mooie foto`s.
    Ik lees graag jullie verhaal vakantie.
    Geniet er van.

• 25 Juli 2011 - 08:38

Anne:

Nouu dat klinkt allemaal wel erg leuk! Jullie zullen je vast goed gaan vermake, het weer zit kif goed mee. Dankjewel, ik ga nu vertrekken richting Spanje, en da gaat vast wel goed komen dus. Nog ontzettend veel plezier en ik hoor de verhalen over een aantal weekjes wel!!