Het is bijna zover!!! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!!! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

07 Juli 2011 | Nederland, Ysselsteyn

Nog twee weken en dan is het weer zover.....Huub, Lindsey en ik vertrekken dan naar Amerika voor onze volgende rondreis. Dit maal beginnen en eindigen we in Washington DC. We bezoeken o.a. Shenadoah NP, Great Smoky Mountains,Orlando, Savannah, Myrtle Beach en Williamsburg. Net als de vorige keren willen we nu ook weer een reisdagboek bijhouden. Dus voor wie het leuk vindt...we zijn te volgen. Je kunt ook zelf reageren op onze berichten of nieuws van het thuisfront plaatsen. Altijd leuk om te lezen! Wij hebben er in ieder geval weer heel veel zin in!

• 07 Juli 2011 - 21:12

Ed:

Ha Anita, Huub en Lindsey,

alvast veel plezier met de voorpret en voor straks een goede reis. Ik zal jullie volgen, terwijl ik lekker de hele zomer doorwerk. Ed

• 08 Juli 2011 - 05:41

Lianne:

Heey jullie daar,
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Geniet van de voorbereidingen en alvast heel veel plezier. Rian is met haar vriend ook in Amerika......komen jullie daar misschien nog net tegen want zo groot is Amerika toch niet hè..........haha. Maar, ik blijf jullie volgen.
    Groetjes, Lianne

• 08 Juli 2011 - 05:47

Anny:

Eerst nog even je BJ concert Woensdag dan mag je weg :)
    We wensen jou daar wel goede reis maar hier voor Huub en lindsey.....alvast heel goede en veilige reis en maak er weer wat moois van daar ...zal vast wel lukken.
    Groetjes Anny/Riny

• 08 Juli 2011 - 08:11

Wendy:

Hey,

We zullen jullie nieuws proberen te volgen in Italy! Heel veel plezier daar, geniet ervan!
    Groetjes Wendy

• 08 Juli 2011 - 10:12

Wendy (Bon Jovi):

Heej Anita! Alvast heel veel plezier maar ik zie je vast nog wel in Dusseldorf bij Bon Jovi :-) Groetjes Wendy

• 08 Juli 2011 - 15:34

Anita:

@ ja, Ed...verschil moet er zijn....maar jij hebt vast ook nog wel een leuk reisje op het programma staan! en je hebt er al een gehad.
    @Anny/Wendy: Inderdaad eerst nog een ander hoogtepunt! Bon Jovi in dusseldorf.
    @Lianne: nee, gaat niet lukken om Rian tegen te komen, die zit aan de Westkant en wij aan de Oostkant.

• 08 Juli 2011 - 16:04

Ik kan niet nog 14 dagen wachten... =|

• 08 Juli 2011 - 16:26

Jeanne Camps:

hallo daar. ik wens jullie alvast heel veel voorpret met het uitstippelen van jullie vakantie in the USA.

we volgen jullie op de voet alsof we dr zelf bij zijn.hahahaa lekker goedkoop dus hihi

doeiiiiiiiiiiiiiiii

• 08 Juli 2011 - 17:13

Mariet Kerkhoffs:

Anita, Huub en Lindsey fijne vakantie in USA en we zullen de reisverslagen graag volgen!

Goeie reis, wah!

Mariet & Jos Kerkhoffs

• 09 Juli 2011 - 06:19

Ans En Henri:

Hoi Anita, zoals je ziet kunnen we er nu wel op. We houden jullie berichten in de gaten enzijn benieuwd naar jullie avonturen in de USA. Goede reis!

• 09 Juli 2011 - 10:05

Els Fleurkens:

Zo wandelvriendinnen, dat worden weer eenzame en vooral stille tochten voor mij. Ik ga dus maar op zoek naar andere slachtoffers. ( zal Paul wel worden !) Maar daarna hebben jullie wel weer veel te vertellen en ik kijk er al naar uit. Heel veel plezier, ook voor jou Huub. Zie jullie nog wel voor vertrek.
    Groetjes Els

• 09 Juli 2011 - 10:37

Ger En Jeanne:

Sow, weer bijna klaar voor de volgende grote reis. We wensen jullie alvast een hele goede vlucht, veel plezier en we gaan jullie weer graag volgen.
    Groetjes Ger en Jeanne

• 09 Juli 2011 - 12:50

MJ:

Heb deze week nog aan jou gedacht omdat ik wist dat je niet in Zeebrugge zou zijn en vermits de 24e steeds dichter komt, moest jullie vertrekdatum ook niet al te ver af meer zijn. Ik wens jullie een fantastische reis en lees graag jullie verslagen. Veel pret ginder.

• 14 Juli 2011 - 10:57

Monique:

Goh....late reactie zeg! Gaat me zeker niet nog een keer gebeuren LOLLL
    Gooi je mijn mosjoe er even af Anita? Heb net mijn andere mailadres ingevuld.

Was gaaf gister hè! Ik baal wel dat we niet nog vaker kunnen, haha mja....bewuste keuze (bluh)
    Ik had jullie nog gezocht maar niet gevonden, stond je nog een beetje lekker?

Tot gauw! Ik kom die poster dinsdag of woensdag nog wel ff droppen!!!

Toedels

• 16 Juli 2011 - 10:41

Annette:

Ha fam.
    Heel veel plezier met de voorpret.
    Leuk om op de hoogte te blijven.
    Tot lees, groetjes je collega Annette

• 17 Juli 2011 - 15:41

Annemarie:

Heerlijk, wat een vooruitzicht, lekker vakantie, Geniet er maar lekker van!

• 18 Juli 2011 - 06:46

Rob:

Nog twee dagen werken en dan is het zover
    Gr Rob

• 18 Juli 2011 - 08:08

Ronald:

Bon voyage!

• 20 Juli 2011 - 15:02

Lindsey:

Voorpret? ik ken geen voorpret. Koffer inpakken is niet zo mijn ding. Dat het maar gewoon vrijdag is! =)

• 22 Juli 2011 - 13:50

Rob:

Hallo Anita,
    Ben je nog ziek op reis gegaan??
    allemaal een fijn vakantie
    Rob vd K

• 23 Juli 2011 - 11:25

Lindsey:

Luitjes, we zijn goed in Washington aangekomen. Een sauna heb je hier niet nodig want de temperaturen buiten lopen wel op tot saunatemepraturen! Heerlijk 3 weekjes gratis sauna. Wat heb ik een zin in vandaag =) Rob, moeke is niet ziek op reis gegaan. Gelukkig!
    Groetjes....

• 23 Juli 2011 - 14:21

Annemarie:

Ik dacht ik zal eens kijken hoe de reis verlopen is, maar helaas nog geen nieuw bericht. Behalve dat het een sauna is. Stuur daarom maar wat warmte over de oceaan naar hier, er is wel nattigheid maar geen warmte, helaas.
    Hopelijk is de reis voorspoedig verlopen en zijn jullie op dit moment aan het genieten van Washington DC.
    Veel plezier!

• 23 Juli 2011 - 17:08

Els:

Ha reizigers, goeie reis gehad ? In ieder geval wel goed aangekomen zo te lezen. Laat de reis nu maar beginnen ! We zien het wel. Knip veel foto's zodat we mee kunnen genieten. Jaap is ook weer heelhuids terug uit Kroatie. Had het errug leuk gehad daar, alleen iets te warm !
    Veel plezier en de groetjes van ons allemaal.

• 23 Juli 2011 - 18:47

Frank:

Ha jullie,
    Wij beginnen nu met het pakken van de koffers... Laten jullie nog wel wat mooi weer voor ons over?
    Gr33tzzz, fam Marcellis

ps: wie weet komen we elkaar nog tegen.... :-)

• 23 Juli 2011 - 21:01

Familie Bartray:

Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad en al heerlijk geinstalleerd in The States :D !!! Onze vouwwagen staat weer ingepakt en wel en wij gaan nu heerlijk slapen om morgenvroeg om half 6 aan te rijden naar de Toscane!! Hele fijne trip gewenst en hopelijk kunnen we jullie een klein beetje volgen (als internet het doet op de camping) en meteen wat van onze italiaanse avonturen vermelden :D :D :D !!! Groetjes van ons allemaal

• 23 Juli 2011 - 21:03

Familie Bartray:

Natuurlijk Frank & Peet en kids ook een hele fijne vakantie gewenst!!!