3-8 Airboattrip en shoppen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu 3-8 Airboattrip en shoppen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

3-8 Airboattrip en shoppen

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

03 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 8 uur! Daarna bij de Waffle House ( je had gelijk Mo…ze hebben heerlijke scrambled eggs met bacon )gegeten. Vervolgens naar Boggy Creek gereden voor een airboatritje! Gelukkig was het net weer droog toen wij mochten. Iedereen kreeg een koptelefoon mee voor de herrie…maar met die getrainde concert-orenvan mij en huub zijn slechte gehoor vonden wij het niet nodig die op te zetten. Was verder wel heel gaaf om eens mee te maken, je gaat zo hard dat je geen rimpeltje meer over hebt in je gezicht..botoxgevoel (denk ik tenminste). LOL. En mocht je wat aan je kapsel gedaan hebben..dan is daar na zo’n ritje niets meer van over. Veel verschillende vogels gezien en ook nog een krokodil. Na het ritje teruggereden naar het hotel, waar we heerlijk een paar uurtjes aan het zwembad hebben doorgebracht! Daarna naar de eerste Mall gereden waar Lindsey wat kleren heeft gescoord. Vervolgens nog naar een andere Mall gereden. Ik heb inkopen gedaan bij de Esprit. Lindsey o.a. bij de Vans. De Uggs die ze wou hadden ze niet meer in de goede kleur…dus we zullen toch nog ergens een Mall moeten bezoeken. Maar goed, voor ons eerste Mall bezoek dit jaar zijn we goed geslaagd. Morgen gaat de reis weer verder. Eerst waarschijnlijk naar Cap Canaveral (zijn we nog niet helemaal uit) en daarna naar St. Augustine.

@Mo; ga je toch kermis vieren??? dan heel veel plezier en niet te zat hé of de high heels uitdoen met naar huis lopen! Ooh ja, dat er vanmorgen geen bericht was ligt aan het zeer trage internet hier..kreeg het verhaal niet op de site geplaatst.
@ Annemarie; jullie ook veel plezier op de kermis en gaan jullie in een attractie??? of is het glas heffen ook al een attractie op zich…hahaha.
@Els; heel veel plezier op de boekenmarkt en voor Paul…sterkte ermee! parkeer de auto op een strategische plek zou ik zeggen.

• 04 Augustus 2011 - 10:49

Mootje:

Ooohhh!!! Waffle House!! *niet jaloers* LOL
    Welke Mall zijn jullie geweest??
    *bluhikwilookopvakantie*

Ja ik ga wel ff naar de kermis, even verzetje is wel prettig. Op mijn Killers, en hoe ik naar huis moet boeit niet, hihihi!!!!

• 04 Augustus 2011 - 11:55

Supportteam:

Hee Anita,

Wij hebben vandaag ook zon! Rob is weer gelukkig inderdaad dat hij niet meer alleen is. Maar hij wacht niet tot jij terug bent met weggaan!!
    Ron wel! Tot over 1.5 week. Groetjes Rob Ron Lisette (en Marij vanuit de Efteling)

En op verzoek van ons: rust ook even uit!!

• 04 Augustus 2011 - 16:39

Annemarie:

Zeker gaan we in een attractie. na de kermis vertellen we welke.
    Het is nu heerlijk weer in onze mooie limbabwe.
    Zo meteen weer lekker wandelen, een hike rondom Ysselsteyn.
    Dat lijkt me wel leuk zo'n airboat, is alles weer goed los.

• 04 Augustus 2011 - 18:54

Annette:

wauw wauw wauw.
    Geweldig allemaal.
    Nog heel veelplezier

• 04 Augustus 2011 - 23:04

Wendy:

Ha luitjes,

Wij zijn ook weer online. Vannacht om kwart over 12 na veel file leed thuis gekomen. Kijk morgen (vrijdag) wel jullie reisverslagen door. We hebben vooral de tweede week erg goed (heet dus) weer gehad. Zijn we toch niets voor niets naar Italy gegaan.
    Groetjes van ons alle vier.