Savannah 5-8 - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Savannah 5-8 - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Savannah 5-8

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

05 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Savannah

Vanmorgen vanuit St. Augustine via Amelia Island naar Savannah gereden. Om 11 uur lagen we al lekker aan zee, waar het zo rustig was dat we gewoon privé bewaking hadden van de beachwatch. Hierna doorgereden naar Savannah. Daar eerst het verslag van gisteren erop gezet (fijn toch als je normaal werkend internet hebt). Dus ook even met Patrick en Anne op skype bijgepraat. Als je hier naar buiten loopt is het net of er constant een hete föhn op je staat! gevoelstemperatuur is zo'n 42 gr.C. In Savannah nog Amerikanen gesproken uit South Carolina en die zeiden dat het normaal niet zo heet was!! ja,ja, dat zal dan wel. We hebben wat rondgelopen in het historisch gedeelte (wilden eigenlijk een wandeling van 2 uur gaan maken) maar het is toch te heet. Daarom gaan we morgen nog maar terug om een trolleytour te maken door Savannah. Maar eerst staat er een dagje strand bij Tybee island op het programma!
@Els; geen zorgen vandaag en morgen hebben we goed internet daarna is het weer even afwachten.
@Wendy: relaxen en lezen is ook niet verkeerd. Ik ben aan mijn tweede boek bezig..moet lukken het uit te krijgen morgen op het strand.
@ Mo; zoals je ziet...toch ook weer cultureel bezig..Moest meteen aan je denken toen we voor de kerk stonden...LOL.

• 06 Augustus 2011 - 04:09

Mootje:

Lekker voor die lifeguard! Zal toch wel niet altijd zo rustig zijn???
    Wel lekker lijkt me, is weer eens wat anders dan het overvolle toerisme zoals wij dat kennen aan onze zee.
    Hadden wij ook in Florida. Miami was druk, maar voor de rest niks te doen aan de stranden :-)

Uh, waarom moet je meteen aan mij denken als je voor de kerk staat Anita?? Heb ik ooit iets gedaan daar wat ik verdrongen heb (lol) of heb je een schietgebedje voor me gedaan ;-)
    Vanavond naar de kermis, met Karin en op mijn killerheels.
    Ja, doe dat schietgebedje maar LOLLLLL

• 06 Augustus 2011 - 06:40

Ilona:

Heerlijk een rustig dagje aan zee, dat is weer eens wat anders dan jullie alsmaar drukke programma! :) Fijne dag en geniet maar lekker van het warme weer want hier is het weer nog steeds helemaal niks ;)

• 06 Augustus 2011 - 08:10

Lianne:

Hallo jullie daar! Daar ben ik weer. De afgelopen dagen heerlijk veel genoten van onze laatste vakantiedagen met prachtig weer hoor.....tenminste, wij vinden het zo slecht nog niet!
    Ik heb je verhaaltjes weer bij gelezen en geniet er nog steeds van. Geniet vandaag (duurt voor jullie nog een aantal uurtjes) van de zee, het strand, de meeuwen als die daar ook zitten en van het boek (kweet niet of boek ook voor Lindsey en Huub geldt).
    Tot de volgende keer maar weer!
    Lianne

• 06 Augustus 2011 - 12:41

Lindsey:

@Lianne Ik ga ook lekker in mijn boek lezen. Het gaat me alleen niet lukken om hem uit te lezen!

• 06 Augustus 2011 - 14:56

Els:

Hoi ,

Wat zijn we aan het lezen ?
    Ontspannende literatuur mag ik aannemen ? En niet van die ranzige verhalen, he Lindsey !!

Groetjes Els