Islands of adventure 02-08-2011 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Islands of adventure 02-08-2011 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Islands of adventure 02-08-2011

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

03 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen om half 10 liepen we al rond in het andere park van Universal, Islands of Adventure.
Meteen naar de Wereld van Harry Potter gelopen, maar daar was het al zo druk dat je kaartjes moest halen met daarop het tijdstip dat je naar binnen mocht. Eerst dus een andere attractie gedaan, Poseidon..erg mooi gemaakt, zoals zoveel attracties hier..kunnen ze bij de Efteling vast nog wel iets van leren. Bij de forbidden journey stond een wachtrij van 90 minuten…jippie.. ,maar de single line was maar een wachttijd van 15 minuten..nou dan maar apart in de attractie. Wij die rij genomen en binnen 10 minuten zaten we (bij elkaar!!) in de attractie!. Wat een geweldige ervaring..kun je niet echt beschrijven. Je ervaart het of je echt achter Harry aanvliegt door heel Zweinstein in 3D, echt helemaal geweldig (huub vond het minder omdat ie er misselijk van werd), maar het was echt een attractie die je gedaan moet hebben daar. Die hele wereld is echt net als in de film. Zelfs op de wc hoorde je “jammerde Jennie”steeds. Er was echt op de details gelet. De dragon challenge (achtbaan) was kapot maar later zijn Huub en Lindsey er toch ingeweest en nog een een paar andere achtbanen in het park. Ik heb die maar overgeslagen, houdt niet zo van loopings en kurkentrekkers. Zelfs bij de wildwaterbaan ben ik afgehaakt, iedereen kwam er echt zeiknat uit en daar had ik geen zin in! Nou maakt dat eigenlijk niet veel uit bij zulke hoge temperaturen (ca. 40gr.C), maar toch. Om 6 uur hadden we alle attracties wel gezien, Jurassic Parc, Spidermann, Poseidon, stuntshows etc.
Toen nog even naar het grootste hardrock café geweest en later bij de grootste mc.donalds van de wereld gegeten. Momenteel regent en onweert het flink en er schijnt een tropische storm aan te komen. Zoals het er nu uitziet maken we dat niet helemaal mee omdat we dan alweer noordelijker zijn. Vinden we ook echt niet erg.
Morgen een rustige dag…wat zwemmen, veel shoppen (Lindsey weet al precies waar we heen moeten en welke winkels!) en afhankelijk van het weer hopen we ook nog een airboattrip te maken!
@Buurman Jan: van harte gefeliciteerd vanuit Orlando!
@Monique: als Bram maar genoten heeft van centre parcs dan hebben jullie dat zeker ook!

• 03 Augustus 2011 - 15:52

Mootje:

Ik dacht vanmorgen al....geen nieuws??
    Ziet er gaaf uit daar, dat Zweinstein!

Denny's was lekker he! Zijn jullie nou al bij een Golden Corral geweest, ook doen :-)
    Ik ga zo naar speurles met Guusje, verloren mensen zoeken, hahaha.
    Nog een paar dagen en dan is het hier kermis, ik mag weer werken komend weekend, dus zal me een beetje moeten gedragen.
    Ze geven volgens mij wel lekker weer af, dus ik heb er zin in.

x

• 03 Augustus 2011 - 16:34

Annemarie:

Hallo daar ver weg
    Ik dacht, ik schrijf pas als het hier ook bloed en bloed heet is. Helaas, dat gaat niet lukken, vandaar nu toch maar een berichtje. Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ga zo meteen Els eens bellen kijken of we nog iets aan de conditie zullen doen. Veel plezier, gaan jullie nog naar een attractiepark. Wij gaan nog wel dit weekend naar Venrayse kermis en zullen ons daar ook wel in een van de attracties vermaken!

• 03 Augustus 2011 - 16:37

Els:

Hallo,

Volgens mij krijgen we in het weekend weer regen ! Maar hopelijk heb ik het mis, want wij gaan dan met een leeg tasje ! ( lees:grote lege boodschappentrolley )) naar de Deventer boekenmarkt. Zes kilometer boeken !!!!!!!! Regenjasjes mee en shoppen maar.Jullie ook veel shopplezier daar. Zie de nieuwe aankopen wel als julie terug zijn. Verder ziet het er daar allemaal goed uit , aan de foto's te zien.
    Groetjes Els

• 03 Augustus 2011 - 16:40

Els:

Lees net dat Annemarie me gaat bellen ! Dus snel de walkingshoes aan en een rondje Ringweg lopen. Goeie training weer voor de boekenmarkt !!

Nogmaals groetjes uit een toch wel zwoel Ysselsteyn

• 03 Augustus 2011 - 20:06

Lianne:

Ha jullie daar!
    Weer een heerlijke dag gehad zo te lezen. Ziet er ook erg mooi uit!
    Veel shop/zwem/airboat plezier voor morgen en tot de volgende keer maar weer.
    Wij gaan morgen een dagje naar zee.....maar hopen dat het weer goed is.
    Groetjes!