Universal Studios; 1-8-11 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Universal Studios; 1-8-11 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Universal Studios; 1-8-11

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

01 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo,

Vandaag rond 11 uur zijn we aangekomen bij Universal Studios. We hebben 2 day-2parc tickets gekocht.
Vandaag Universal Studios bezocht. We hebben zo goed als alle attracties gehad daar! ik heb zelfs alle achtbanen gedaan op 1 na! die zag er zo heftig uit dat ik maar heb toegekeken. De langste wachttijd was 45 minuten, dus daar is niks van te zeggen. We vonden het in ieder geval een erg leuk park! Alles is zeer goed georganiseerd. Morgen staat Island of Adventure op het programma, het andere park van Universal MET Harrie Potter! en Jurassic Parc..ben benieuwd. Net nog bij (let op Monique) Denny's gegeten. Smaakte prima en het restaurant ligt naast ons hotel, dus na een dag sjouwen een prima oplossing!

• 02 Augustus 2011 - 02:59

Huub En Anita Koonings:

@Collega's: Lisette jouw verhalen hoor ik nog wel. Rob, fijn dat je niet meer alleen bent!
    @Ed; ook bij KFC ga ik geen krokodil eten!

• 02 Augustus 2011 - 08:05

Monique:

Echt kei leuk die verhalen, ga je zo lekker in op.
    Oh wat een ruige foto van die beer, word steeds spannender bij jullie.

Tja.... of wij al spannende dingen mee hebben gemaakt: wat denk je van weekendje center parcs haha.
    Zwemmen, binnen speeltuin speulen/o.a. samen van de grote glijbaan jippie! ijsjes eten. Geiten en eendjes aaien/voeren (moet wel zeggen dat die belgische beesten leuker/indrukwekkender zijn als hier hihi). Maar was natuurlijk wel kei gezellig. Had ik ook kunnen doen Horckies.waar ben jij.nu.
    Heej vermaak jullie nog, en tot op het werk. Doeiiiiiiiii

• 02 Augustus 2011 - 17:01

Mootje:

Heej...Orlando...*zucht*
    happy memories :-) aan het Amway Center dan he!