Back Home! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Back Home! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Back Home!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

12 Mei 2014 | Nederland, Ysselsteyn

Nog een kort afsluitend berichtje. Zaterdagavond zijn we terug naar huis gevolgen. Maar eerst hebben we 's morgens nog in Santa Monica geshopt en vervolgens lekker op het strand gelegen bij Venice. Zijn nog flink verbrand ook van dat 1,5 uurtje! Daarna nog over boardwalk bij Venice gelopen. Wat een volk, wat een mensen en dan vooral aparte mensen! De ene staat te zingen, de andere te dansen, de mannen op muscle beach maken er een showtje van, het stinkt er naar wiet, allemaal kraampjes waar alles te koop is, van de grootste kitsch tot mooie schilderijen. Prima afsluiting van onze vakantie! Dan op naar huis. In Londen nog flink moeten haasten om het volgende vliegtuig te halen naar Amsterdam omdat we niet mochten landen. Gevolg..wij zijn in Amsterdam maar 1 van de koffers niet! Beetje balen. Koffer zou een uur later meekomen maar die vlucht is flink vertraagd. Daar gaan we dus niet meer op wachten, we willen nu toch echt naar huis. Na toch goed geslapen te hebben vannacht komt vanmorgen het telefoontje dat de koffer er is en dat ze hem komen brengen vandaag. Morgen maar weer opnieuw beginnen met wassen dus. Maar dat geeft niet. Het was weer een mooie reis met (voor mij in ieder geval) als hoogtepunt Yosemite NP. Nu lekker nagenieten. Iedereen weer bedankt voor het lezen en voor de leuke berichtjes en wellicht tot een volgende keer!!!

• 12 Mei 2014 - 14:39

Miep:

Hallo,

Welkom thuis. Al veel gelezen, maar ik ben toch benieuwd naar al je verhalen. Hopelijk zien we elkaar snel tijdens het vriendinnen-etentje.

Groetjes, Miep

Ps. je had wel wat warmte/zon mee mogen nemen of zit die in de achtergebleven koffer?

• 12 Mei 2014 - 14:53

Truus :

Jammer het zit er weer op maar fijn zonder kleerscheuren thuis gekomen ,is ook wat waard,nu beginnen met nagenieten en weer alle foto's opnieuw bekijken en de reis nog een beetje beleven
    Geniet er nog van en tot de volgende reis ,het was erg leuk om jullie op deze manier te volgen en een beetje mee genieten
    Groetjes Truus

• 12 Mei 2014 - 16:05

MJ:

Heb weer met veel interesse jullie reisverslagen gelezen en er ook erg van genoten. Thanks for sharing :-)

• 12 Mei 2014 - 16:13

Jeanne S:

fijn dat jullie gezond en wel weer terug zijn. leuk dat we weer mee mochten reizen. ik hoop dat we elkaar via deze site weer mogen treffen in de zomervakantie.....maar dan andersom... ;)
    groetjes

• 12 Mei 2014 - 16:13

Jeanne S:

groetjes

• 12 Mei 2014 - 17:24

Wilma Visser:

leuk om jullie reisverslagen en foto,s te zien. bedankt.

• 12 Mei 2014 - 18:17

Jeanne:

hallo,

gelukkig...alles weer compleet...Bedankt voor de fijne vakantie(verslagjes) het was weer kei moj :-)

tot gauw weer.

gr Jeanne C

• 13 Mei 2014 - 18:00

Ans:

Ik sluit me aan bij alle mails. Jullie zijn weer gezond thuis en hebben een fantastische ervaring/vakantie.

Tot gauw
    Ans en Henri