Downtown LA, Hollywood en Venice - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Downtown LA, Hollywood en Venice - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Downtown LA, Hollywood en Venice

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag is onze laatste volle dag, morgen rond 4 uur moeten we terug naar het vliegveld voor de vlucht naar huis.
Vanmorgen naar Downtown LA gereden...met kortste weg op de tomtom! Nou..we hebben heeeel wat gezien van LA, ook alle kleine wegen tussendoor!
Maar goed, wel aangekomen op Perkins Square. Daar door het poepchique Biltmore Hotel gelopen om aan een rondwandeling te beginnen.En het is bijna niet te geloven, het is ons gelukt ook nog! (meestal geven het het onderweg wel ergens op omdat we de route niet meer kunnen vinden). We hebben de blibliotheek gezien van binnen en buiten, de market met heel veel eetgelegenheden, helaas voor ons stond het trammetje stil en moesten we hel veel trappen lopen om boven te komen, dus de spiertjes zijn ook weer getraind vandaag. Dan nog langs Disney (zeer futuristisch gebouw) en nog wat gebouwen en dan terug naar de auto. Via wederom de kortste weg naar Hollywood Boulevard. Chinese Mann Theatre, Walk of fame, Hard Rock Café, heel veel souvenirwinkeltjes en zicht op het Hollywood Sign. Dat hebben we 6 jaar geleden ook al wel gezien, maar het hoort voor ons bij LA. Toen op naar Rodeo Drive (duurste winkelstraat). We zijn er doorgereden maar niet meer overheen gelopen, konden maar geen parkeerplaats vinden. Dan maar terug naar het hotel waar vandaan we te voet naar de Pier in Venice zijn gelopen. Morgen gaan we de boardwalk nog lopen daar en hopelijk nog even relaxen op het strand als het gaat qua temperatuur. Afgesloten bij ..de italiaan! tja, dat blijft het favoriete voedsel! Terug in het hotel de koffer gepakt, ingecheckt, boardingkaarten geprint..dus we zijn er klaar voor.....morgenmiddag dan.....

• 10 Mei 2014 - 08:03

Huub En Anita Koonings:

OOh ja,huub wilde natuurlijk graag in de schoenen staan van actieheld Steven Seagal!
    @ Mootje: had ik dat toch goed onthouden dat bij jullie dat zwembad wel vol was. Tja, en twee weken..die vliegen voorbij helaas.
    @ Miep: goed gedaan! Yvonne had er een foto van op facebook staan met een berichtje erbij (zoiets als in haar mail).
    @ Wendy: wij hebben nog veeeel meer foto's!
    @ Lianne en Jeanne: enne is het weer gedaan met de rust nu de boys thuis zijn met alle wilde verhalen??

• 10 Mei 2014 - 08:52

Anny:

Goede reis terug en al in de startblokken voor de volgende keer????? ;)

• 10 Mei 2014 - 09:29

Els:

Hallo, geniet nog een dagje en dan een goede vlucht terug. Voor het weer hoeven jullie niet terug te komen , het komt er hier met bakken tegelijk uit !! Groetjes en tot maandag op de Ringweg !!

• 10 Mei 2014 - 14:49

Lianne:

Heey goede morgen jullie drie!
    Nog de boardwalk lopen en hopelijk voor jullie nog een strandje pikken!! Dat op naar het vliegveld.
    Hier absoluut geen strandweer. Maar uhh....geniet nog lekker even en een veilige reis terug woh!
    De jongens zijn er weer en ze hebben het heel fijn gehad. Ennu heerlijk dat het hier weer gedaan is met de rust ....we zijn weer compleet ;-).
    Groetjes,
    Lianne