In de sneeuw in Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu In de sneeuw in Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

In de sneeuw in Palm Springs

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

27 April 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

Gisteren na een lange vlucht, gelukkig wel met veel goede films om uit te kiezen, aangekomen in Los Angeles. Omdat we een uurtje vertraging hadden en het daarna bij Dollar waar we de auto moesten ophalen ook niet echt opschoot, verder niets meer gedaan. De uitdrukking "it never rains in southern california"gaat ook niet meer op. Het leek wel herfst vannacht, regen, kou en stormweer. Gelukkig was het vanmorgen al weer een stuk minder en scheen de zon lekker, al was het wel koud. Op tijd vertrokken naar Palm Spring waar we met de Aerial Tramway naar Mount Jacinta omhoog gingen en het had daar vannacht een beetje gesneeuwd!. Tja, een beetje sneeuw houdt ons niet tegen dus toch nog aan een trail begonnen die zou 2 mile zijn. Nou uiteindelijk hebben we dik 3 uur door de sneeuw gebaggerd, we zakten erin tot over de enkels en met Lindsey haar Vans was dat dus echt niet grappig! Met bevroren voeten kwamen we terug bij de auto. Ooh ja, mocht Baer Jelle dit lezen: in verband met de sneeuw hebben de rock waaronder hij de nacht zou door brengen niet gevonden! Dus veel later dan gepland zijn we nog naar Palm Springs gereden waar we heerlijk gegeten hebben bij Richie's (wist niet dat ie daar ook al aandelen in had) en geprobeerd schoenen te scoren voor Lindsey...helaas niet gelukt vandaag. Nu zo naar bed want we hebben alle 3 nog last van de jetlag. Morgen op naar de desert! Joshua Tree NP. Daar hoeven we in ieder geval zeker niet door de sneeuw te baggeren. Mochten er geen foto's te zien zijn..het internet is supertraag hier..dan lukt het niet om ze vandaag up te loaden, dan probeer ik dat morgen nog wel. Welterusten!

• 27 April 2014 - 08:12

Dien Vogels:

Hoi familie Koonings. Fijn dat de heenreis weer achter de rug is. Hier was het op Kooningsdag prachtig weer. Maar dat het in Californië kan regenen wist ik al. Toen wij er waren hebben we de hele dag regen gehad in moviepark. Maar we hebben ook prachtig weer gehad. En dat zullen jullie vast ook nog wel krijgen. Nog heel veel plezier daar.

• 27 April 2014 - 08:34

Mootje:

Goedemorgen :-)
    Jullie gaan gelijk volle bak, heerlijk! En als je dan toch sneeuw moet krijgen dan maar beter meteen in het begin toch!
    Hopelijk morgen snel internet :-)

• 27 April 2014 - 08:49

Anny:

Volgende keer sneeuwschoenen,zwempak,regenjas.....heel de zooi mee .
    Komt wel goed daar met jullie !
    Nog veel plezier verder.
    Houdoe

• 27 April 2014 - 08:57

Els:

Zo, de eerste dag waarop we kunnen beginnen met het lezen van de verslagen. Een mooie bezigheid op een regenachtige dag in Ysselsteyn. Ja, je leest het goed ......regen in Ysselsteyn ! En dat op mijn vrije dag !! Maar het kan altijd erger zo te lezen. Hopelijk de rest van de reis wat beter weer. Groetjes en Lindsey : veel succes met de schoenenjacht, je hebt nog even .............

• 27 April 2014 - 09:17

Peet:

Klinkt goed allemaal. De volgende keer dus niet op dieVans maar lekker op de loopschoenen Lindsey :)
    Hier is de regen welkom, dat was toch al een tijdje geleden. Enjoy your trip en tot het volgende verhaaltje. Groetjes uit Leunen.

• 27 April 2014 - 09:42

Truus Claessens :

Jullie hebben nog een paar weken voor de boeg dus een dagje minder weer kan de pret niet drukken . Geniet maar even van die sneeuw, wij hebben dat dit jaar niet gehad dus !!!!!!!
    Maar voor de rest staan er zeker weer spannede dingen te gebeuren
    Geniet ervan en wij wachten met spanning op de verhalen en de foto's ( en met een beetje jaloezie ) We reizen met jullie mee .

• 27 April 2014 - 10:00

Bear Jelle:

Beae hoorde inderdaad al dat het rotweer was in los angelas. Jammer dat jullie derots niet hebben kunnen vinden. Toen wijner waren was het rknd de 20 graden, denk dar weer veel doet. Al had Bear er ook in de winter een uitstekende slaapplek gevonden denk ik.

• 27 April 2014 - 10:30

Jeanne:

Hey Amerika gangers
    Zo zie je maar weer; een extra paar schoenen in je koffer kan geen kwaad.
    De profielfoto's zullen dus niet van de eerste dag(en) zijn want daar staat het zonnetje hoog aan de hemel.
    Één troost : hier regent het vandaag ook, al was het gisteren een stralende dag moet ik zeggen.
    Op naar het volgende avontuur zullen we maar zeggen.
    Have fun.
    Jeanne

• 27 April 2014 - 14:26

Tonnie Crienen:

Ha luitjes geniet van jullie vakantie!! Voor ons nog een paar weken te gaan.
    Neem ook eens een dag om te rusten; daar is vakantie ook voor.
    grts Tonnie

• 27 April 2014 - 17:43

Lianne:

Hey jullie daar!

Wat mooi om jullie eerste belevenissen te lezen.
    Hopelijk zijn jullie nu wat beter uitgerust en kan Lindsey snel schoenen vinden.....en dan met goede moed weer verder. De slaapplaats van bear Jelle niet kunnen vinden....begrijpelijk. Veul schik vandaag en tot het volgende verslag!

Groetjes, Lianne

• 27 April 2014 - 19:57

Marian:

Hoi familie Koonings, ziet er allemaal weer goed uit, vooral die sneeuw :)) hebben wij niet gezien deze winter haha!! Tsja, toch nog een paar schoenen meer in moeten pakken Lindsey, had je toch nog plaats genoeg voor...Leuk om jullie verhalen weer te lezen! Veel plezier in Joshua tree NP morgen en tot horens! Groetjes van ons