Boone Hall Plantation en Myrtle Beach 8-8 - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Boone Hall Plantation en Myrtle Beach 8-8 - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Boone Hall Plantation en Myrtle Beach 8-8

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

09 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

Vanmorgen als eerste naar Boone Hall Plantation gereden. De oprijlaan is zeer bekend uit o.a. de film the notebook en voor mij uit de serie North en South! Ik zag Patrick Swaizy zo weer over de oprijlaan rijden met zijn paard!Eerst hebben we de rondleiding gedaan door de Mansion..nou ja, een paar vertrekken dan, want de rest wordt gewoon nog bewoond door de huidige eigenaar van de plantage. Daarna de slavenhuisjes bekeken. Deze zijn nog orgineel en de verhalen zijn zeer herkenbaar mede door de serie. Daarna nog met een groot rijtuig over de plantage gereden, waar je kon bekijken wat er tegenwoordig nog allemaal verbouwd wordt (helaas geen katoen meer, dat had ik nou graag eens willen zien). Het is inmiddels weer bloedheet als we vertrekken naar Myrtle Beach. Daar aangekomen eens met Dollar Rent a Car gebeld want we krijgen steeds een melding over de olie. Eerst zouden ze de auto komen vervangen, toen wilden ze dat we zelf naar een olievervangstation zouden gaan en uiteindelijk bleek dat we ook gewoon (op hun risico) door konden rijden. Nou, we gokken het er dus maar op dat we goed aankomen in Washington over twee dagen. Wat een gedoe allemaal, was heel blij met de hulp van de vriendelijke moteleigenaresse. Dus uiteindelijk toch nog naar het strand geweest een paar uurtjes. Daarna op naar het Hard Rock Café! moesten we toch ook nog een keer eten deze vakantie. Daar hangt dus meteen bij binnenkomst een oude foto van Richie met gitaar! Moest uiteraard op de foto. Vervolgens kregen we een pager die afgaat als je aan de beurt bent om naar je tafel gebracht te worden en ook daarop stond bon jovi! Gaan we eten draaien ze de clip van Wanted! Hoe toevallig allemaal...wel heel leuk. Daarna nog wat rondgelopen, is een grote kermis daar. Nu weer terug bij ons motel. Morgen moeten we echt 500 km rijden, dus veel zal er niet te melden zijn denk ik zo. Maar goed, we moeten tenslotte terug richting Washington DC.

• 09 Augustus 2011 - 03:45

Huub En Anita Koonings:

Els; we komen zeker eens snuffelen en wie weet volgend jaar!!
    Mo: fijn weer te horen dat je boven water bent..maakte me al bijna ongerust!
    Marian; maakte niet uit dat sms-je, al lief dat je eraan gedacht hebt. Patrick is er zondag trouwens niet, heeft vandaag laten weten dat ie nog een weekje naar Anne gaat in Malaga! dus dan maar verjaardag vieren zonder hem!

• 09 Augustus 2011 - 03:47

Huub En Anita Koonings:

Lianne; denk je dat de buren meedoen als we de huizen gaan verven? LOL...ik denk van niet.Over die activiteit moeten we het zeer binnenkort maar eens hebben!

• 09 Augustus 2011 - 07:13

Lianne:

Nou,nou, jullie hebben weer veel gezien zeg! Maar, heel eerlijk......ik ken niets van films, oprijlanen, Richie, Wanted en ik durf het bijna niet te vertellen......ik weet niet eens wie Bon Jovi is! Erg hè, maar ik interesseer me daar helemaal niet in. Ga dadelijk meteen een foto van Bon Jovi opzoeken zodat ik iig weet hoe hij/zij eruit ziet!
    Veel succes vandaag/straks met rijden en ik zie het volgende verhaaltje wel weer komen.
    Groetjes, Lianne

• 09 Augustus 2011 - 16:28

Mootje:

@Lianne, jeeeeezus, onder welke steen heb jij gelegen dat je Bon Jovi niet kent???!!! Zoek dat maar eens op ja, en niet meteen in katzwijm vallen hè, lolllll

Ach, ik heb nog nooit een aflevering van north & south gezien maar dat komt meer omdat ik toen nog niet geboren was ofzo mwhahahaha!!!!
    Geintje hè....

Ik ga sporten, wat moet je hier anders. Het is namelijk herfst :-)

• 09 Augustus 2011 - 17:26

Ans Boetzkes:

hoi Anita, ben met je laatste mail begonnen. Ben net oop de boot terug. Wil vanavond je mails nog lezen, maar we hebben een paar problemen. Ben nl. bezig met een reis terug te plannen i.v.m. overlijden van mijn zus. Ga een paaqr dagen terug en dan weer naar hier. Dus of het lukt nog meer te reageren weet ik niet. Is afhankelijk van de reis. Zal anders van huis uit wel reageren. Groetjes en geniet volop van je vakantie

Ans en Henri

• 09 Augustus 2011 - 17:49

Ed:

Bon Jovi ... die hadden toch hun laatste hit toen North en South nog op tv was???? Sorry fans, 1x Bon Jovi bezocht en daarna 3 uur in stromende regen op de bus moeten wachten ...

Veel plezier nog de laatste dagen, goede terugreis en neem gerust wat zon en temperatuur mee.

• 09 Augustus 2011 - 19:09

Els:

Zucht...., van zo'n strandfoto's kunnen wij alleen maar dromen!!! Boekje er bij en genieten maar....doe dat dan ook nog maar volop.

Groetjes Els

• 09 Augustus 2011 - 21:17

Wendy:

Via omweg toch internet. Mooie foto´s. Hey misschien compensatie van bon jovi voor het gemis van een concert? Wel grappig. Jammer dat Patrick er niet is zondag. Houd ie nog wel feest? Heb trouwens zijn mobiel nummer niet, (niet de goede dus).
    Hopelijk haalt de auto Washington nog,anders wel echt een lange wandeltocht terug! fijne terugreis en tot zondag, of lezen we morgen dat jullie alledrie ook nog naar Malaga gaan? (grapje). Groetjes vanuit Wanssum