CR-Burr trail en koeien! - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu CR-Burr trail en koeien! - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

CR-Burr trail en koeien!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

02 September 2018 | Verenigde Staten, Torrey

Gelukkig hebben ze ook hier de sportzender waarop de F1 wordt uitgezonden. Dus we zaten om 7.10 uur al voor de TV. Ik moet zeggen die Engelse commentator maakt het wel een stuk spannender dan Olaf Mol. En voordat ik commentaar krijg... in de VS zenden ze de Engelse verslaglegging uit.
Daarna op weg naar de scenic drive in Capitol Reef. Op het einde kun je via een onverharde weg nog verder naar Capitol Gorge, altijd spannend.
Daar gewandeld en het was bijna net het rondje Ringweg, Els! Niet teveel obstakels op de weg (we hebben dan wel het klimgedeelte per ongeluk overgeslagen vandaag (lees: niet goed gedaan). Daarna terug gereden naar het Historic District om bij Gifford House de wereldberoemde pie te eten! Ze hebben allerlei smaken en wij kozen voor de appel pie. Hij smaakte voortreffelijk. Er was ook een huisje te bekijken waar vroeger de blacksmith zijn werk deed. Zoals Huub zei: bij het museum van Houben is veeeeeel meer te zien.
Dan laten we capitol reef achter ons en gaan de Burr Trail Road rijden.
Die zouden we eigenlijk morgen pas doen, maar zo hebben we morgen de middag vrij om op ons gemakkie naar Escalante te rijden en daar nog wat te doen. Op de weg terug naar Torrey en trouwens overal kom je borden tegen van : open range..let op voor koeien! Nou alle dagen nog geen koe gespot, tot vandaag: ff remmen want ze besloten net voor ons de weg over te steken! Terug in Torrey heerlijk gegeten bij het Rim Rock Restaurant en nu relaxen op onze hotelkamer.

• 03 September 2018 - 03:40

Huub En Anita Koonings:

@ José: nou ben ik wel heel nieuwsgierig wat jouw uitzicht dan wel is.
    @Truus: Leuk, jij doet dus aan kijk en vergelijk!
    @ Ans: die conditie is soms ver te zoeken. Maar goed dat je me niet kunt horen zuchten en steunen.
    @ Els: heb de app-jes niet gezien, maar was ook wel superspannend vanmorgen.
    @Monique; Jawel hoor we vieren zeker nog vakantie aan het eind van de week! Foto: knap gezien.
    @ Helmie: mocht je dit lezen: ik heb al veel plezier gehad van mijn hiking stokken.

• 03 September 2018 - 07:55

Lianne:

Wat een prachtige foto's zeg!!
    Kan me voorstellen dat je je iedere keer weer verbaasd over zoveel moois!

• 03 September 2018 - 09:23

Miep:

Mooie verslagen en prachtige foto's, je kunt wel lezen en zien dat jullie het naar jullie zin hebben daar. Komende tijd kan ik helaas jullie berichten niet meer lezen, we gaan zelf een paar weekjes er tussen uit. Veel plezier nog en tot ons etentje!

• 03 September 2018 - 12:01

Ger En Jeanne:

Wonen er eigenlijk wel mensen in de VS?
    Het zijn een en al NP's daar.....echt prachtig.
    Als je hier niet van zou genieten dan weet ik t niet meer.

• 03 September 2018 - 12:58

Nanette Welten:

Super leuk om jullie weer te kunnen volgen, ziet er weer prachtig uit daar! genieten!!

• 03 September 2018 - 21:19

Els:

Inderdaad, de appjes zijn niet gekomen. Te spannend...............en toen heeft Paul er niet meer aan gedacht ! ( och, iemand moet de schuld krijgen he ! ).
    Mooie omgeving daar. Ringweg is maar "iets" minder spectaculair. Doeiiiii.