Yes, de eerste hike van deze vakantie is een feit! - Reisverslag uit Aspen, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Yes, de eerste hike van deze vakantie is een feit! - Reisverslag uit Aspen, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Yes, de eerste hike van deze vakantie is een feit!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

27 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Aspen

Na regen vannacht is het gelukkig droog, wel bewolkt en er staat een harde wind.
Voordeel van Aspen: busvervoer is gratis dus de auto kan in de garage blijven staan.
De bus zet ons af bij Aspen Highlands Village en daar stappen we (na het kopen van een kaartje) op de bus naar Maroon Lake en dat hebben wij weer… een hele aparte chauffeur die sprak alsof ie onder invloed was van alcohol en drugs, wel lachen in ieder geval. DE foto waarin de maroon bells (bergtoppen) weerspiegelen in het meer hebben we niet kunnen maken vanwege de harde wind, maar evengoed fantastisch mooi om te zien en er stond een moose in het water! En dan is onze eerste hike van deze vakantie een feit: Crater Lake en vervolgens nog de scenic loop bij Maroon Lake gedaan. Die naar Crater werd als gemiddeld bestempeld, nou ik kan je zeggen continue klimmen op 3,5 km hoogte over zeer ongelijk terrein valt niet mee! Maar we hebben het gehaald en werden beloond met hele mooie plaatjes. Totaal ca. 14 km gelopen, dus tijd voor een poosje relaxen in de hottub bij ons hotel dat er erg Oostenrijks uitziet. En we hebben wat met buschauffeurs… deze zag er normaal uit, maar heeft uiteindelijk 3 Ierse en Schotse liedjes voor de busreizigers gezongen op weg terug naar Aspen Highlands Village! Ach ja, we hebben maar flink geapplaudisseerd voor zijn zangkunsten.
Aspen zelf is ook een mooie, maar wel dure plaats met bij de rivier nog een sanctuary voor John Denver (country-artiest die veel te jong is overleden). Morgen gaan we op weg naar de Black Canyon of the Gunnison.

• 28 Augustus 2018 - 01:03

Huub En Anita Koonings:

@ Monique: verslag en foto's zijn inderdaad "mijn administratie".
    @ Lindsey: helaas, ik weet ook niet waar het aan ligt.
    Qua foto's laat ik het hierbij. Het uploaden gaat heeeel traag.

• 28 Augustus 2018 - 04:23

Monique:

Kijk, wat gaaf die eland! En staat er nog goed op ook!! Ideaal trouwens dat jullie met de bus konden. Ik wil eigenlijk zeggen lekker relaxed maar met zon chauffeurs niet echt dus ;-)
    We hebben toch ook ooit eens anders meegemaakt, weetjenog...die candlelightvoice waarvan we in slaap vielen, hahahahaha!

• 28 Augustus 2018 - 06:04

Yvonne:

Prachtige fotoos, geniet bij de Black Canyon !!!

• 28 Augustus 2018 - 07:19

Patty:

Wauw ziet er super mooi uit Anita. Ben wel beetje jalours op je :)

Ben benieuwd naar de volgende stop.

Geniet ervan

Groetjes patty

• 28 Augustus 2018 - 10:36

Patrick:

MOOOOOOSE!

• 28 Augustus 2018 - 10:38

Lindsey:

Zo, ik ben ook weer bij. De natuur ziet er mooi uit op de foto's, lekker om een goede hike te maken! Veel plezier alvast en we spreken elkaar snel.

• 28 Augustus 2018 - 11:28

Jose:

Ziet er fantastisch uit daar. Veel plezier!

• 28 Augustus 2018 - 11:39

Ger En Jeanne:

t is daar idd mooi zie ik wel. Genoeten geblazen. Ben benieuwd voor welje verrassingen jullie morgen weer staan.
    Grrjssss

• 28 Augustus 2018 - 17:28

Tasja:

Mooi! Leuk om zo mee te kunnen genieten.