Van Denver naar Aspen Colorado - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Van Denver naar Aspen Colorado - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Van Denver naar Aspen Colorado

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

26 Augustus 2018 | Nederland, Ysselsteyn

De reis naar Denver is zonder problemen verlopen en het is altijd fijn te zien dat je koffers er ook zijn!
’s Avonds nog naar de Wallmart geweest om boodschappen doen, zodat we vandaag meteen konden gaan. Nou ja, meteen….. wel eerst om 7.10 uur de F1 van België kijken! Gelukkig hadden we een zender waarop die te volgen was en Max werd 3e, zoals velen van jullie wel zullen weten. Top gedaan jochie! Goed begin van de dag.
Als eerste zijn we naar Leadville gereden, vroeger een mijnwerkersstadje. Daar wat rondgewandeld en het mijnmuseum ook maar bezocht. Toch wel interessant. Een treinrit met een oude trein hebben we overgeslagen. Daarna via Twin Lakes over Highway 82 naar de Independence Pass gereden. Dit is een van de hoogste verharde wegen (3.687 meter hoog). Ik moet zeggen, een aanrader…schitterende weg. De 1e hike hebben we echter uitgesteld tot morgen omdat de lucht wel heel donker werd en voor we in Aspen waren regende het flink. Dus op tijd ingecheckt in het hotel. Huub is zich aan het uitleven in de sportzaal en ik doe de administratie . Dadelijk nog Aspen verkennen en dan morgen op naar Maroon Lake. Ik hoop op een blauwe lucht!

• 27 Augustus 2018 - 04:33

Monique:

“Ik doe de administratie”???? Ik mag hopen die van de reis, en geen andere ;-))
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, ik heb er ook zin in elke morgen even te checken of er nieuws is!
    Mooie route ja, vonden wij ook erg de moeite waard toen. Veel plezier bij de Maroons morgen!

• 27 Augustus 2018 - 11:08

Lianne:

Wow dat klinkt alvast goed!
    Geniet er heerlijk van samen!
    Hopelijk vandaag voor jullie een blauwe lucht. Hier heeft ie allerlei kleuren

• 27 Augustus 2018 - 15:00

Lindsey:

Helaas.. de meldingen blijven uit. Goed om te lezen dat de eerste dag goed was! De foto’s zien er weer mooi uit. Heel veel plezier vandaag en succes met de hike.

• 27 Augustus 2018 - 15:03

Lindsey: