Mount Rainier and back to Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Mount Rainier and back to Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Mount Rainier and back to Seattle

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

15 September 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag dan alweer de laatste dag van onze vakantie in de VS. De 3 weken zijn omgevlogen! Veel gezien, heeel veel gewandeld. Moet alles nog laten bezinken voor ik kan zeggen wat nou het allermooiste was! Al betwijfel ik dat ik het kan vertalen naar 1 park of zo.
Vandaag toch nog twee hikes gedaan in Mount Rainier NP. De eerste was bij Tipsoo lake en ondanks dat er stond easy, kwam er toch nog wat klimwerk aan te pas, maar dat leverde mooie uitzichten op Mount Rainier en Dewey Lake. Vervolgens eerst heerlijk in het zonnetje gepicknickt aan Sunrise Point (hoogste punt) en daar dan de allerlaatste hike van deze vakantie gedaan. We konden het niet laten en dus toch maar weer flink klimmen naar Frozen Lake! Dat stelde niks voor en was uiteraard niet meer bevroren, maar al met al nog wel een hele mooie hike Aan deze kant van Mount Rainier is veel meer sneeuw te zien. Dan op naar Seattle! De koffers weer goed ingepakt, ingecheckt, de wekker gezet op half 6..... we zijn er klaar voor!
Iedereen die de afgelopen weken "meegereisd"heeft bedankt hiervoor en zeker ook voor de leuke berichtjes. Tot in Ysselsteyn, Venlo of waar dan ook.
Kellanne: we had a great time in the States. Thankx again Joni, Dave, Kellanne for having us. We felt very wecome! Hope to see you in the Netherlands next time you're visiting.

• 16 September 2016 - 07:27

Wendy:

Hoi
    Ook aan heerlijke vakanties komt een eind. Fijn dat we deze keer ook weer met jullie mee mochten "reizen". Een goede reis terug! tot binnenkort.

• 16 September 2016 - 08:13

Lindsey:

Goede reis!!

• 16 September 2016 - 08:34

Huub En Anita Koonings:

Helaas, het lukt maar niet om foto's te uploaden vandaag!

• 16 September 2016 - 09:27

Dorry Peters:

Ik heb genoten van je berichtjes Anita.
    en nu terug naar huis.
    Ik wens je een fijne terugreis en tot gauw!
    Groetjes Dorry

• 16 September 2016 - 09:56

Wilma:

Leuk om zo jullie reis mee te maken. Goede reis naar huis.

• 16 September 2016 - 15:41

Nanette:

Goede terugreis en tot volgende week!

• 16 September 2016 - 16:28

Petra Marcellis:

Ik heb op de achtergrond mee genoten van je verhalen. Je kunt het ontzettend mooi verwoorden. Het was weer een mooi tripje en op naar de volgende reis. Gr. Peet.

• 16 September 2016 - 20:07

Mootje:

Jammer dat het er weer op zit, ook voor de mee-lezers!

Tot snel!

Safe Travels & Happy Landings!

• 16 September 2016 - 23:01

Els:

Zondag geocachen ???

• 17 September 2016 - 15:58

Jeanne Camps:

wat vliegt de tijd. Ik heb een kei leuke maar vooral sportieve vakantie gehad...genoten van alle prachtige vieuws..... goede terug reis en tot weer ...