Via Window Rock naar Silver City New Mexico - Reisverslag uit Silver City, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Via Window Rock naar Silver City New Mexico - Reisverslag uit Silver City, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Via Window Rock naar Silver City New Mexico

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

13 September 2013 | Verenigde Staten, Silver City

Zoals al gezegd was vandaag een reisdag met als onderbreking de Glenwood Catwalk. Eerst nog naar Window Rock gereden voor een paar foto's. Stelt verder niet zo veel voor. Dan snel op weg ....en waar rijden we bijna tegen aan.....koeien! (weer eens iets anders dan de bizons van enkele jaren geleden in Yellowstone en dit herinnert natuurlijk gelijk aan Ysselsteyn, al staan thuis de koeien niet in de berm). Verder een lange rit van ca. 500 km. Geen saaie rit..we hebben echt alle landschappen gehad, vlak, kaal, dor, groen, bossen, bergen...echt een hele mooie route. Bij Glenwood toch nog even richting Catwalk gereden...je weet maar nooit of ie misschien toch open is! Nou nee dus...de weg is eerst een stukje weggeslagen (kunnen we toch wel door met de Jeep en vervolgens is de road closed omdat ie volledig overstroomd is! En dat water stroomt echt hard. Toch jammer, zou een leuke wandeling moeten zijn. Verder nog even een supermarkt bezocht, stonden wat kleine potjes bonen etc. ( iets meer dan 3 kg per potje). Denk niet dat het bij ons in koelkast zou passen.....
Het weer valt ondanks de voorspellingen wel mee. Te hopen dat we morgen bij Gila Dwellings kunnen komen, route erheen moet spectaculair zijn. We zullen zien. Toch maar alvast bedenken wat we anders nog kunnen gaan doen.

• 14 September 2013 - 03:12

Huub En Anita Koonings:

@Monique: ik wilde het netjes houden..vandaar de pleister. Zondag staat White Sands op het programma! duim voor ons dat het weer daar niet slechter wordt en we er gewoon heen kunnen!
    @Marian: wat leuk..dacht Annemie dat echt? vindt het wel grappig in ieder geval. Heb nog nooit voor Sara gespeeld.
    @ Femke: en wat doe je nu in het weekend?? bewaar je alles voor maandag in de trein???
    @Lianne: virusjes?? welke? keel, hoesten etc.....??? dat hebben we hier ook. In ieder geval ik dan. Maar dan van alle airco's overal.

• 14 September 2013 - 08:00

Monique:

Gaat lekker daar, niet? Die foto van de overstroomde weg maakt mij licht zenuwachtig, aangezien wij dit volgende week ook met grote regelmaat zullen treffen en er dan wel doorheen moeten :-P

• 14 September 2013 - 09:23

Jaimy, William, Wendy En Henk:

Mooie foto's! We genieten elke dag weer van jullie verhalen. Hier is het momenteel nat, nat en nat.
    Heel veel plezier nog. Groetjes uit Wanssum

• 14 September 2013 - 09:24

Wendy:

Kan je misschien zo'n blikje bruine bonen meenemen voor zondag met de kermis, maak ik Chili! :)

• 14 September 2013 - 09:31

Hai Vogels:

Huub en Anita, ik wil jullie der op wieze dat ge vur soep bonen toch echt beej den Bond ien Ysselsteyn mot zien. 3 Kilo stelt niks vur ,beej os op vurroad 1 tot 5 kilo en op bestelling 25 kilo dor kunne ze ien de Joe naait it steeds nog un puntje an zuuge.
    Groet Hai

• 14 September 2013 - 13:32

Lianne:

Heey, voor ons graag 5 blikjes maar.....zeg het nie tigge Hai woh.
    Prachtige foto's allemaal! Geniet lekker verder samen en tot morgen!
    Lianne

• 14 September 2013 - 13:44

Marian:

Haha, een stuk uit de weg geslagen en gevuld met water, dat komt ons bekend voor! Ook een keer op een binnenweg gehad richting Zion...volgens mij gewoon overgestoken? Spannend was het wel! En ook spannend, maar vooral leuk om een keertje Sara te spelen, gewoon een keertje doen Anita? Groetjes vanuit een nu droog Ysselsteyn...gaan zo met de Toppers op pad, hele middag in de buitenlucht, dus we zullen de parapluutjes maar meenemen :D

• 14 September 2013 - 17:20

Astrid:

Ha vakantiegangers, wat ziet het er geweldig uit op de foto's, kun je nagaan in het echt! Maarree Anita ik weet niet wat je met die regen gedaan hebt, je had de regen niet onze kant uit hoeven te sturen hoor. Pfffff alleen maar regen hier. Ik hoop dat de reis voorspoedig gaat, en ik zie je mooie foto's en reisverslagen wel weer!

• 14 September 2013 - 17:55

Marielle:

Hoi Anita en Huub,
    Erg leuk om jullie weer te volgen! Wat een schitterende foto's. Jullie zijn inmiddels ervaren Amerika-reizigers. Nog veel fijne dagen gewenst!
    Marielle