Phoenix en Scottsdale; - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Phoenix en Scottsdale; - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Phoenix en Scottsdale;

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

07 September 2013 | Verenigde Staten, Phoenix

Vrijdag om 11.15 uur vanaf Schiphol vertrokken naar Phoenix met als tussenstop Washington DC. De reis is niet tegengevallen! Alles liep voorspoedig en na 12,5 uur vliegen kwamen we aan in een snikheet Phoenix (42 gr.C). Als auto kregen we een jeep mee en toen begon het...de tomtom deed het niet. We zouden in een kwartiertje bij ons hotel moeten zijn, maar hebben er uiteindelijk met al dat gezoek en gevraag wel 1,5 uur over gedaan! Dus doodmoe konden we eindelijk naar bed!. Vandaag waren we al vroeg wakker en toen Huub het briljante idee kreeg eens naar andere satellieten op zoek te gaan deed zelfs de tomtom het weer! Gelukkig! Vanmorgen was het bewolkt en zijn we eerst naar Phoenix geweest. In een paar woorden: niet echt veel te zien! We zijn bij het Arizona State Capital geweest en hebben zelfs bij gebrek aan beter het museum bekeken .De historie van Arizona is daar te zien (achteraf zeker de moeite waard). Verder ligt daar nog het Wesley Bolin Memorial Plaza met een aantal monumenten en standbeelden van allerlei oorlogen. Downtown stelt verder niks voor dus wilden we naar het grootste (ja, we zijn tenslotte in de States) brandweermuseum maar konden er maar niet komen vanwege wegafzettingen en tommie kon toch echt geen andere weg vinden. Dus heeft Lindsey alvast geluk gehad en hebben we in het Scottsdale Shoppingcentre de gewenste Vans gescoord. Shirt voor Maarten is nergens te krijgen (we zoeken verder). Daarna boodschappen gedaan en vervolgens Old Town Schottsdale bezocht. De selfguided wandeling hebben we nog niet gemaakt, veel te heet want inmiddels schijnt de zon ook weer! Net heerlijk gegeten...nee geen burger of zo maar een heerlijke pizza! Vanavond op tijd naar bed..het tijdsverschil breekt toch een beetje op. Morgen de Apachetrail rijden met hopelijk iets meer oooh wat mooi! momenten.

• 08 September 2013 - 08:17

Anny:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en met de briljante ideeen van Huub zullen jullie vast nog veel moois vinden.
    Goede reis verder en veel plezier.
    Houdoe
    Anny

• 08 September 2013 - 08:40

Monique :

Gelukkig goed gearriveerd, op alle fronten ;-)
    Ha! Een jeep! Gaaf!
    Hier gaat het weer de goeie kant op... Mijn feestje vrijdag was erg geslaagd. De laatste heb ik smorgens om kwart voor 5 buiten gezet omdat die nog geen aanstalten maakte om te gaan, hahaha!

• 08 September 2013 - 10:19

Els:

Hallo reizigers, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Die hoge temperaturen die jullie daar hebben zijn hier voorbij ; regen en nog geen 20 graden. Geniet van jullie reis en tot het volgende reisverslag.

• 08 September 2013 - 10:27

Peet & Frank:

De kop is er af!
    Veel plezier en we kijken uit naar de reisverslagen met natuurlijk heeel veeeel foto´s!

• 08 September 2013 - 11:13

Jeanne:

hallo samen...ik lees het.....niet veel te beleven daar ginds...........maar in ieder geval wel n goede reis gehad das ook wat waard wah.

heej jongens.....wij genieten met jullie mee van de wonderschone dagen die gaan komen en wachten vol spanning op de avonturen van de" Koonings goes America ".......

greeeeeeetzzzz, jeanne

• 08 September 2013 - 12:37

Wendy:

Fijn te horen (van Lindsey) en lezen dat alles goed verlopen is. Heel veel plezier daar en we volgen jullie! Groetjes uit Wanssum

• 08 September 2013 - 12:40

Lindsey En Teun:

Halloo Papsie en Mamsie :)

Ik krijg nog steeds geen berichten, maar ik had wel een verhaaltje verwacht.
    Bedankt voor mijn VANS :) ik ben nu al gelukkig haha. Helaas moet ik er nog 3 weken op wachten.
    Hopelijk krijgen jullie vandaag meer spannends te zien.

Adiós!!

• 08 September 2013 - 13:18

Astrid:

Wat leuk! ik ga van hieruit jullie belevenissen volgen, fijne vakantie!

• 08 September 2013 - 14:39

Annemarie:

Stuur een klein beetje zon naar Ysselsteyn.
    Fijn dat de reis goed verlopen is. Veel plezier.

• 08 September 2013 - 16:33

Marian:

Ha ha, de zon is nu sinds een paar uurtjes hier in Ysselsteyn aangekomen! Temperatuur is nu goed, maar blijf deze week maar zon sturen, want hier is hij de komende dagen ver te zoeken ;) Fijn dat jullie reis goed verlopen is en ja inderdaad Phoenix is niet echt wauw...Behalve the ASML building daar was er toen voor ons ook niets te zien! Veel plezier en veel zon gewenst...Groetjes van ons allemaal

• 08 September 2013 - 18:28

Janjo:

hallo buren
    we hebben jullie vertrek gemist! maar mooi om te horen dat
    alles goed is verlopen en als nog een mooie vakantie gewenst

groetjes jo en jan

• 08 September 2013 - 18:58

Rob & Nel:

Veel plezier samen. We gaan jullie reisverhalen weer volgen met natuurlijk weer mooie foto's. Geniet ervan en goeie reis.

• 09 September 2013 - 06:04

Monique:

Goeiemorgen, ik zit te wachten op een nieuw verslagje!

;-)