Zuidwesten VS; nog 10 nachtjes slapen!!! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Zuidwesten VS; nog 10 nachtjes slapen!!! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Zuidwesten VS; nog 10 nachtjes slapen!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

27 Augustus 2013 | Nederland, Ysselsteyn

Nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekken Huub en ik weer naar de Verenigde Staten voor onze volgende rondreis! Het heeft veel lezen en puzzelen gekost, maar ik denk dat we weer een supermooie reis gaan maken. We beginnen in Phoenix en gaan dan via Sedona, Canyon de Chelly, Silver City, Las Cruces, Tombstone, Tucson, Anza Borrego naar San Diego. Een reis met hopelijk heel veel natuurschoon en een paar leuke steden en aan het einde nog een paar dagen relaxen op het strand. Zoals iedere reis ga ik ook nu proberen een reisdagboek bij te houden. Als je deze mail automatisch ontvangt sta je in de mailinglist. Je krijgt dan steeds bericht als ik iets gepost heb. We zouden het natuurlijk ook leuk vinden om van jullie reacties te mogen krijgen. Is altijd leuk om te lezen! Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in. We melden ons weer als we in Phoenix gearriveerd zijn!!

• 27 Augustus 2013 - 12:55

Leo En Truus :

Hallo Anita en Huup

Wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie ,een prachtige reis voor de boeg ,wij wensen jullie een geweldige reis en een voorspoedige vlucht toe .Ga er van genieten en wij gaan jullie zeker volgen als het ons lukt .

tot lees in het eerste bericht .
    Groetjes Lei en Truus

• 27 Augustus 2013 - 17:26

Monique:

Ik hoop dat je je nog een keer daarvoor meld hoor ;-))
    Wij gaan jullie volgen, ook in IJsland zoveel mogelijk!

• 27 Augustus 2013 - 17:58

Dien:

Hoi Anita en Huub

Ook de voorpret en uitzoeken is leuk. Ik wens je heel veel plezier in de States. San Diego ben ik ook geweest daar woonde mijn broer. Mooie stad aan de oceaan.

Groetjes
    Hai en Dien

• 27 Augustus 2013 - 18:47

Ans En Henri:

Hoi, hoi,

Spannend. Het is weer zover. Mag ik een beetje jaloers zijn? Natuurlijk gaan we jullie steeds volgen. We zijn erg benieuwd. Goede reis

• 27 Augustus 2013 - 18:56

Lianne:

Hallo jullie samen!

We wensen jullie heel veel schik in de Verenigde Staten.
    Een fijne reis en tot schrijfs!

Groetjes,
    Ton en Lianne

• 27 Augustus 2013 - 21:59

Rob En Nel:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en geniet ! Maar dat zal ongetwijfeld wel lukken. Wij gaan jullie zeker volgen....goeie reis

• 27 Augustus 2013 - 22:36

Ed En Henriëtte:

Ha , ik hoorde het zondag van Huub dat jullie weer afreizen. Ik wens jullie heel veel plezier daar in het zuiden van de VS. Blijf aan de goeie kant van de grens! We zullen jullie volgen.

• 28 Augustus 2013 - 06:58

Miep:

Hallo Anita en Huub,

Heel veel plezier en genietmomenten in de VS. Maar dat gaat wel lukken, gezien jullie route.

Groetjes, Miep

• 28 Augustus 2013 - 12:36

Wendy:

Wat GAAF zeg!!! Nou aangezien ik voorlopig geen vakanties in het vooruitzicht heb en zeker (helaas) niet naar Amerika :-( ga ik weer des teveel genieten van jullie foto's en reisverslagen!! Alvast heel veel plezier en een mooie reis gewenst! Groetjes, Wendy

• 05 September 2013 - 21:54

Ans En Henri:

Goede reis morgen en tot horens