Regen in Hoh Rain Forest, Ruby Beach en Seaside - Reisverslag uit Seaside, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Regen in Hoh Rain Forest, Ruby Beach en Seaside - Reisverslag uit Seaside, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Regen in Hoh Rain Forest, Ruby Beach en Seaside

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

31 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Seaside

Voor de insiders: het is vandaag Bella en Edward weather als we wakker worden; druilerig en grijs. Maar dat mag de pret niet drukken dus we gaan snel op weg naar, hoe toepasselijk the Hoh Rain Forest. Gisteren vroeg ik me af of het nog wat zou toevoegen...nou.. jazeker! Wat een bomen, hoog, dik, dun, vol mos, het roept , zeker door de miezelregen, de sfeer op van een tropisch regenwoud (althans dat stel ik me zo voor). Het is bijna niet te geloven dat één NP zo divers kan zijn. Na veel foto's gemaakt te hebben en twee trails gelopen te hebben (the spruce trail en hall of mosses) rijden we naar Ruby Beach. Lijkt op Rialto Beach van gisteren maar zeker zo mooi met veel sea stacks. Omdat het inmiddels droog is picknicken we op het strand.
Dan beginnen we aan de lange tocht naar Seaside in Oregon. Een stuk daarvan heb ik naar de binnenkant van mijn ogen gekeken, rijden tussen alleen maar bomen is erg slaapverwekkend! Huub heeft een extra cappuccino nodig om niet in slaap te vallen. Via de Astoria Megler Brigde komen we uiteindelijk aan in Seaside, een echte toeristische badplaats.
Heeft ook wel wat na al die natuur van de afgelopen dagen. We genieten van de zee, wandelen over de boulevard en eten een heerlijke pizza.
Kortom: het was weer een prima dagje. Morgen en overmorgen staat de kustweg tot in California op het programma! Benieuwd wat voor moois we daar allemaal weer gaan zien!

• 01 September 2016 - 06:50

Huub En Anita Koonings:

@ Lindsey: ja er zijn ook beren en poema's in Olympic. Helaas dit keer niet gezien.
    @ Patrick; bedankt voor de info! Leuk dat je de verslagen dit keer ook leest.
    @ Monique; en???? Olympic al toegevoegd aan de route?? ik zag het al helemaal voor me, jullie met de neus in de tidepools, klimmend op het drijfhout en sea tacks om de mooiste foto's te maken.
    De foto's van gisteren staan er dus ook op nu! Niet vergeten te kijken.

• 01 September 2016 - 08:46

Lindsey:

Het bos is wel een beetje spooky..! Jammer dat jullie de beren en poema's niet hebben gezien!

• 01 September 2016 - 09:15

Jeanne Camps:

prachtig wat een aparte omgeving beetje sneeuw uit de spuitbus, kerstverlichting en je hebt gegarandeerd een schitterend kersttafereeltje.....doeiiiii

• 01 September 2016 - 09:16

Mootje:

Oh yeah! Olympic moet erbij, dat zie ik al! Wat gaaf!
    Nog bij het scheepswrakken geweest?
    Heerlijk, elke ochtend even lezen en kijken! Ik ben helemaal blij :-D

• 01 September 2016 - 14:33

Wendy:

Leuk om jullie verslag weer te lezen, mooie foto's!! Geniet ervan en ik kijk alweer uit naar de volgende verslagen. Groetjesssss

• 01 September 2016 - 18:28

Ger En Jeanne:

Wauw het ziet er weer fantastisch en divers uit zeg, ik krijg dr helemaal zin in. Maaaarr.......Ik denk dat onze komende reizen veelal richting Kenia zullen gaan. Ook niet verkeerd hoor. Mooi trouwens, dat letterlijk Hollands tintje in Hoh Rain Forest. Haha
    Doeiiiii tot morgen maar weer.

• 01 September 2016 - 19:35

Frank:

Gek dat het regent in Rain Forest... ;-)

Wel mooie foto´s! Veul plezier!

• 02 September 2016 - 10:02

Lianne:

Hey Huub en Anita!

Even alles bij gelezen! En wow wat klinkt dat weer indrukwekkend allemaal!
    Wat je zo veel meemaakt en kunt zien in een paar dagen tijd. Mooi. En de foto's maken het compleet.
    Prachtig! Geniet heerlijk samen van al het moois :)!

Lianne

• 02 September 2016 - 16:08

Els Hendrikx:

Hallo saampjes,

Wat een prachtige route hebben jullie weer gemaakt! Ongelooflijk mooi kan de natuur toch zijn hé? Ik geniet weer van de foto's en beschrijving.... tot de volgende keer!