Olympic NP, wat hebben we toch mazzel! - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Olympic NP, wat hebben we toch mazzel! - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Olympic NP, wat hebben we toch mazzel!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

29 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Port Angeles

Vandaag begint onze rondreis echt; we verlaten de fam. Henri en verruilen de stad voor de natuur in Olympic National Parc en het is bijna niet te geloven, maar de lucht is bijna strakblauw!! Hopen dat het zo blijft want het is nog 3 uur rijden naar onze eerste echte hike van deze vakantie: Hurricane Hill trail. Daar aangekomen is het wel wat bewolkt en we zien de rook van een van de branden die woeden in het park. Benieuwd of we ook wat wildlife gaan spotten daar! En inderdaad we hebben mazzel; de olympic marmot (zie foto) die zich erg fotogeniek opstelt is van de soort die alleen in dit park voorkomt en zich zelden laat zien! Yes...... en als we op terugweg zijn van de mooie maar zware trail (het is flink klimmen en ik loop flink te hijgen) zien we er toch zomaar nog één! Verder nog een whitetail deer (heb ik van een zeer behulpzame jongeman) gespot! Het begin is er in ieder geval. Dat smaakt naar meer, net als al die mooie vergezichten. Dit is genieten met de hoofdletter G. Morgen dag 2 van Olympic NP met meren, watervallen en strand, maar voor nu...lekker met de voetjes omhoog

  • 30 Augustus 2016 - 06:05

    Huub En Anita Koonings:

    Collega's wat leuk dat jullie "meereizen". Scheelt straks weer een boel "vertellen".
    Monique: ik hoop dat je flightalerts snel een leuke aanbieding opleveren. En Olympic...als er morgen ook zoveel moois te zien is dan moet je misschien toch je route eens opnieuw bekijken!!
    Jeanne: het wordt weer een reis met heel veel verschillende natuur!

  • 30 Augustus 2016 - 09:53

    Lindsey:

    Papa en mama,

    Gelukkig hebben jullie veel mooie dingen gezien en was het weer redelijk! Heel veel plezier met de tweede dag in Olympic! Ik ben benieuwd naar de foto's. Hebben jullie deze vakantie ook weer kans op beren!??

    Sweet dreams :)


  • 30 Augustus 2016 - 13:51

    Ger En Jeanne:

    Wát weer een natuurschoon!!!
    Om jaloers op te zijn......

  • 30 Augustus 2016 - 18:16

    Marian:

    G...nieten en G...luk :D!!

    Groetjes Marian

  • 30 Augustus 2016 - 19:33

    Annette:

    Ha Huub en Anita
    Heel veel vakantie plezier en ik lees mee.
    Geniet d'r van.
    Gr. Annette

  • 30 Augustus 2016 - 19:48

    Mootje:

    Ha, ohoh...brand het daar ook al??? Oppassen dan maar...
    Ik ben benieuwd naar morgen, dit ziet er vertrouwd uit zo, niet zoals ik me zou voorstellen. Ik ken Olympic alleen van de woeste kust-plaatjes en van het gematigde regenwoud natuurlijk!

    Op dit moment staat mijn hele verzonnen route op losse schroeven. Ik denk nu toch weer aan horizontaal reizen ;-)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub en Anita

Actief sinds 27 Maart 2008
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 59035

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2018 - 12 September 2018

Van Denver via heel veel Utah naar Las Vegas 2018

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Noord-Westen Verenigde Staten

25 April 2014 - 11 Mei 2014

California here we come!

06 September 2013 - 27 September 2013

Zuidwest USA: Phoenix - San Diego

22 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Roundtrip Washington DC

Landen bezocht: