De countdown is begonnen! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu De countdown is begonnen! - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

De countdown is begonnen!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

21 Augustus 2016 | Nederland, Ysselsteyn

Nog 6 nachtjes slapen en dan vertrekken we weer naar Amerika.
Dit keer staan de staten, Washington, Oregon en een klein stukje California op het programma. We starten in Seattle en gaan dan via Olympic NP via de kust in Oregon naar Redwood NP en Lassen Vulcanic NP in California om vervolgens weer naar via vele mooie stops en hopelijk heel veel mooie natuur weer te eindigen in Seattle. We zijn dan 3 weken verder!
Ik ga proberen om weer een leuk dagboek bij te houden met mooie foto's.
Als je dit bericht ontvangt betekent dit dat je in de mailinglist staat. Mocht je geen updates willen ontvangen laat het me dan even weten dan verwijder ik je uit de lijst.
Maar ik hoop dat jullie het leuk vinden om "mee"te reizen met ons en wij vinden het leuk om af en toe een reactie te mogen ontvangen van jullie.

Groetjes,

Huub en Anita

• 21 Augustus 2016 - 12:54

Lianne:

Wow wat super zeg! Dat ziet er leuk uit.
    We wensen jullie heel veel plezier in Amerika en reizen graag met jullie mee ;)
    Geniet met een hoofdletter GGG
    Ton en Lianne

• 21 Augustus 2016 - 12:54

MJ:

Veel reisplezier !!!

• 21 Augustus 2016 - 14:40

Leo En Truus :

Anita en Huub
    Ohhhh het wordt spannend , alles weer goed voorbereid ?????? geniet van de vakantie voorpret ( stress )
    Een hele goeie reis en een prachtige vakantie , wij gaan jullie zeker weer volgen
    Gr lei en Truus

• 21 Augustus 2016 - 15:31

Ria Gielen:

Heel veel plezier .

• 21 Augustus 2016 - 17:44

Ans En Henri:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie. Of wij jullie kunnen volgen hangt af van onze mogelijkheid met WiFi.
    Anders horen we in oktober hoe het geweest is.
    Geniet ervan

• 21 Augustus 2016 - 19:13

Frank En Annemarie:

Heel veel plezier

• 21 Augustus 2016 - 19:38

Marianne Claassens:

Hele fijne vakantie en geniet ervan.We zullen jullie blijven volgen

• 21 Augustus 2016 - 20:07

Mootje:

Eindelijk is het zover!! Ik heb er ook veel zin in dat jullie weer gaan :-D

• 21 Augustus 2016 - 22:40

Jeanne:

hallo....fijn dat we weer mee mogen naar The USA....heel veel plezier met de b
    voorbereidingen en een mooie heenreis.

• 21 Augustus 2016 - 23:08

Marian:

Ha Anita en Huub,

Eindelijk weer bijna zo ver en de voorpret is ook nog maar 6 nachtjes verwijderd van jullie zoveelste avontuur naar The States :)! Natuurlijk reizen we ook deze keer weer graag met jullie mee (nu figuurlijk dan...) hahaha. Ga lekker genieten van al dat moois daar!

Groetjes,
    Peter en Marian

• 24 Augustus 2016 - 14:26

Astrid:

sow wat een mooi vooruitzicht! kan niet anders dat met jouw organisatie talent, Anita, het een hele mooie reis gaat worden, Heel veel plezier en vooral genieten!

• 28 Augustus 2016 - 19:45

Wilma Hendrickx: