Vraag: wat denken julllie wat het is? - Reisverslag uit Prineville, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Vraag: wat denken julllie wat het is? - Reisverslag uit Prineville, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Vraag: wat denken julllie wat het is?

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

09 September 2016 | Verenigde Staten, Prineville

Bedankt voor de zon Monique! Hij schijnt volop en voor het eerst deze vakantie zweten we tijdens de zware Misery Ridge trail in Smith Rock State Park! We moeten meer dan 300 meter hoogteverschil overwinnen en ik kan je zeggen...dat is zwaar...heel zwaar. Althans zeker voor mij..ik sta geregeld stil om uit te hijgen. Maar het is zeker de moeite waard, we worden beloond met heel veel mooie uitzichten en dan bedoel ik niet alleen de mannen die de rotsen beklimmen! Wat een dare devils en zoals een mevrouw opmerkte; je wilt echt niet dat je kind zo'n hobby heeft! (gelukkig hebben die van ons dat ook niet). Dit park is echt de hemel op aarde voor de rotsbeklimmers, maar er zijn ook tal van mooie wandelingen te maken. Dan zien we de "rots" in zijn geheel (zie foto). Huub vindt het lijken op een grote ...... ik vind het lijken op een gezicht van de zijkant gezien. Het is...... dat vertel ik morgen. Kunnen jullie ook ff raden.Gelukkig is de trail verder goed te doen..wat je omhoog loopt moet je tenslotte ook weer omlaag en hij eindigt met een goed beloopbaar pad langs de rivier. Wij vinden dit park dan ook zeker het bezoek waard! We rijden naar Prineville waar we de rest van de middag, heerlijk in het park liggend, genieten van de zon. Helaas geen zwembad bij het hotel dit keer; al zou dat wel fijn geweest zijn.
Morgen staan de painted hills op het programma en overnachten we in een dorpje met 1 motel in een beetje een verlaten streek.

  • 10 September 2016 - 06:55

    Huub En Anita Koonings:

    @ Jeanne: voor ons is wat slenteren langs de waterkant en een uurtje of 3-4 luieren aan het zwembad voldoende relaxen! zeker als er zoveel te zien is. Uitrusten doen we thuis wel, alhoewel we vandaag ook niks meer gedaan hebben vanaf 14.00 uur.
    @ Monique: Sisters is één straat in western style, denk dat jij het te toeristisch vindt! Maar die mc. Kenziepass is wel heel mooi, kun je vast een aantal mooie foto's maken. Fijn feest vanavond! btw..de monchou rolletjes zijn ook heel gemakkelijk te maken en erg lekker!
    @ Els: na vandaag weet ik het zeker! laten we het maar gewoon bij ons normale rondje houden! Vandaag was ook heel zwaar voor de knieën.
    @ Lindsey: veel plezier tijdens je vriendinnenweekend!
    @ Truus en Lei: je ziet hier niet echt heel veel motorrijders. In ieder geval lang niet zoals in het zuidewesten. Maar als ik er zie moet ik wel altijd ff aan jullie denken!

  • 10 September 2016 - 09:07

    Lindsey:

    Het is een aap!! Links boven de ogen en dan is de inham het mondje. Bedankt! We gaan zo lekker ontbijten en dan relaxen. Veel plezier weer!

  • 10 September 2016 - 09:14

    Mootje:

    Haha, Ik denk dat Ik hetzelfde als Huub vind van die rots!
    Ene...die krukken, lagen die daar ergens??
    Houden jullie even de oogjes open rondom John Day? Daar willen wij ook een paar dagen in de buurt slapen volgend jaar :-D

  • 10 September 2016 - 09:32

    Lianne:

    Dag overburen...nu even niet maar straks weer wel!
    De updates belanden bij de spam terwijl ik al tegen de computer gesproken heb dat onze buren niet onder de spam behoren!
    Maar weer alles bij gelezen en super dat het zo goed loopt ook nog volgens planning.
    Wat Huub bedoeld zie ik ook :) en een zijkant van een gezicht ook maar dan de zijkant van een vis of inderdaad een aap. Verder zie ik niet echt iets dan een hele grote rots natuurlijk. Ben benieuwd en ik houdt morgen de spam in de gaten!
    Groetjes, Lianne

  • 10 September 2016 - 13:52

    Ger En Jeanne:

    Sow sow......alweer een fikse wandeling!!
    Hoeveel kilometers hebben jullie deze reis al in de benen?
    Gelukkig dat het weer de moeite waard was.
    Ik moet zeggen dat ik op jullie reis ook al veel natuurschoon voorbij heb zien komen.
    Ik vind er toch wel wat scherpe randjes aanzitten hoor Huub ;-)
    Het lijkt inderdaad wel op een gezicht.
    Klopt Lindsey......het is een aap...haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub en Anita

Actief sinds 27 Maart 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 59046

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2018 - 12 September 2018

Van Denver via heel veel Utah naar Las Vegas 2018

26 Augustus 2016 - 17 September 2016

Noord-Westen Verenigde Staten

25 April 2014 - 11 Mei 2014

California here we come!

06 September 2013 - 27 September 2013

Zuidwest USA: Phoenix - San Diego

22 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Roundtrip Washington DC

Landen bezocht: