Crater Lake in de herhaling! - Reisverslag uit Bend, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Crater Lake in de herhaling! - Reisverslag uit Bend, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Crater Lake in de herhaling!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

07 September 2016 | Verenigde Staten, Bend

Gisteren met blauwe lucht vertrokken naar Crater Lake. Hoe dichterbij we kwamen hoe meer bewolking er kwam. Aaahhh dat zag er niet goed uit. We hadden de schoenen net aan om aan een hike te beginnen toen het begon te regenen en het helemaal dicht trok. Shit... wat nu. Uiteindelijk wel een rondje van 50 mijl om het meer gereden maar niks gezien. He werd alleen maar erger ipv minder. Gelukkig lagen de pinnacles (6 mijl vanaf de rand) wel in de zon, dus daar maar even gewandeld. Toen de film in het visitorcentrum gekeken, tja, je moet wat. Om 4 uur konden we inchecken in onze cabin...berekoud was het daar, gelukkig is er wel een heater. 's Avonds begon het eindelijk op te klaren en zijn we nog even naar het meer gereden. Het ziet er veelbelovend uit voor morgen. Als we wakker worden zien we dat het ijs op de autoruiten staat.... het heeft een beetje gevroren...brrrrr , maar de lucht is blauw!
Gelukkig kunnen we de plannen zo wijzigen dat we vandaag alsnog de oooh's, aaaahh' en wauwww's kunnen laten horen, zo mooi ligt het meer erbij! En zo blauw...geweldig. Dat blauw is echt blauw, niks overdreven in de boekjes. We genieten....en ook van de omgeving waar we gisteren niks van gezien hebben. Dan op naar Bend via de Cascade Lakes Scenic Byway. Nou, hij zal best scenic zijn maar we zitten gewoon weer tussen de bomen en af en toe kun je naar een meertje en mount Bachelor kijken. Valt tegen dus! Maar ach...het kan ook niet allemaal even geweldig zijn. Morgen hebben we een "rustdag", niets moet, alles mag. Nou ja, wel ff naar een shoppingmall en hopelijk een beetje zwemmen. Mocht er dus geen verslag komen..dan hebben we niks noemenswaardigs gedaan.

• 08 September 2016 - 04:25

Huub En Anita Koonings:

@ Nanette; volgens mij heb ik ook maar weinig tijd voor het werkoverleg ingepland die donderdag! Kunnen we het dan iig over hoe jullie vakantie/kermis was hebben! Dus... rustig doorlezen zou ik zeggen!! hahaha.
    @ Jeanne: ken dat gevoel.......

• 08 September 2016 - 05:54

Mootje :

Goeiemorgen! Dat is lekker wakker worden zo, nog even wegdromen bij mijn ontbijtje :-)
    Hahaha, die bomen die bomen toch, foei! Ja joh, die Amerikanen noemen alles scenic en historic als je niet op past....
    En die cabin, lekker primitief hé, echt erg! Wij durvden in Yellowstone toen die heater niet aan te zetten s'nachts omdat we niet wisten hoe het zat met de stank en hoe dodelijk die zou zijn, hahaha! Vreselijke nachten waren het, maar dat je zo dichtbij het natuurschoon zit maakt het Dan wel weer goed ;-)

Geniet van jullie rustdagje!

• 08 September 2016 - 14:59

Lindsey:

Geniet van jullie rustdag!! EN lekker shoppen :)