Jurassic Parc 2 en de lange weg naar Redding - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Jurassic Parc 2 en de lange weg naar Redding - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Jurassic Parc 2 en de lange weg naar Redding

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

03 September 2016 | Verenigde Staten, Redding

Na een heerlijk ontbijt met bacon en scrambled eggs eerst op weg naar de dikste redwood tree die er staat in het park. Wow, blijft apart en deze is al 1500 jaar oud! Vervolgens even bij het visitorcenter aangegaan en wat staat er buiten: een grote Elk! Kijkt me recht aan en dan weigert mijn fototoestel....grrrrrr. ben benieuwd hoelang het nog goed gaat met mijn toestel dat allerlei kuren vertoond. Maar goed, ik heb hem toch nog kunnen vastleggen. Dan door het bos op weg naar Fern Canyon via een onverharde weg volg kuilen (stoute ons, mag je eigenlijk niet rijden met een huurauto). Hier is een gedeelte van Jurassic parc 2 opgenomen. Heb de film pas nog gezien maar ga toch ff opzoeken welk gedeelte er precies is opgenomen. Maar wel een leuke trail en met wat klimwerk! De moeite waard in ieder geval.
Aangezien we hier ook vlak bij de kust zitten ook nog heerlijk in het zonnetje op het strand zitten genieten van de hoge golven.
Dan bij de Elk viewing area uiteraard GEEN elk's meer gespot! Wel nog stukje van een trail gelopen. Omdat het nog 3,5 uur rijden is naar Redding maar snel op weg daarheen gegaan. De natuur veranderd zo langzamerhand en de temperatuur loopt op. Op de rivier zien we rafters voorbij komen. Lijkt me leuk om te doen, maar hebben we helaas geen tijd voor. In Redding is de attractie de Sundial Bridge, een brug met glazen vloer die steeds met andere kleuren verlicht wordt! Mooi om te zien.
Ook de Wallmart bezocht: Lindsey de mascara is in the pocket!
Morgen op naar Lassen Vulcanic.
Aangezien Google een beetje raar vertaald speciaal voor Kellanne:
We hiked Fern Canyon (Jurassic Parc 2 was partly filmed there), saw a big Elk just beside the road, very impressive. At the Elk viewing area was not a single Elk to see! LOL. Of course we also stopped at the biggest tree in the Redwoods en we relaxed on the beach for a while before heading the long way to Redding. Hope it is worth the trip to get to Lassen Vulcanic tomorrow. The Sundial Bridge in Redding was a bonus today! This was the first night we could go out without having to wear a jacket!

• 04 September 2016 - 08:06

Huub En Anita Koonings:

@ Monique: zo ben ik!!! Hahaha.
    Ik snap niet waarom steeds enkele foto's verkeerd om erop komen te staan! En omdat het uploaden heel slecht gaat, vandaag wat minder foto's.

• 04 September 2016 - 08:48

Lindsey:

Bedankt :) papa vandaag komt dan eindelijk jouw park aan de beurt! Ik ben benieuwd of het ook echt is zoals je verwacht. Veel plezier!

• 04 September 2016 - 08:52

Mootje:

Hahaha, Ik las de titel en kreeg een flashback naar het Jurassic park waar wij toen waren, waar allemaal plastic Dino's stonden. Heeeeel slecht! Gelukkig voor jullie was dit een andere ;-)
    Lekker dat het weer wat beter wordt, Dan geniet je extra!
    Doe je je foto's wel rechtop uploaden? Zo ja, Dan snap Ik het ook niet, zo nee, goh probeer dat eens LOLL
    Hopelijk houd je toestel het nog vol tot het eind van de reis!