We were not sleepless in Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu We were not sleepless in Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

We were not sleepless in Seattle

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

28 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Gistermiddag om 16 uur zijn we geland in Seattle na een rustige vlucht. Niet veel geslapen helaas maar wel een paar goeie films bekeken!
We werden door Kellane opgewacht bij het huis van Dave en Joni waar we twee nachten te gast zijn. Voor ons midden in de nacht maar hier vroeg in de avond zijn we met Kellane naar Kerry Park gereden, een van de uitzichtpunten. En wat een geluk..mount Rainier is niet in mist gehuld. Vervolgens nog wat gaan eten en toen op naar ons bedje.
Vandaag staat sightseeing Seattle en eten met de familie Henri op het programma. Het rondje Ysselsteyn hebben we in discovery park gewandeld en de visladder, waar de zalm omhoog zwemt is ook zeker de moeite waard om te bekijken. Daarna op naar downtown met o.a. pike place market. Tjeetje wat is het daar druk en het gooien met vis..helaas niet gezien!
Als goede toeristen natuurlijk de space needle bezocht met heel veel mooie uitzichten. En al staan we in de schaduw en zelfs even regen.. mount Rainier ligt mooi in zon! Wat een achtergrond. Het EMP museum helaas niet kunnen bezoeken wegens tijdsgebrek.
De avond hebben we doorgebracht met de familie Henri waar Kellane een heerlijke maaltijd met verse zalm heeft bereid. Wat een leuke, gastvrije familie. Nu toch wat last van het tijdsverschil dus op naar ons bed. De weersverwachting morgen voor Olympic NP is niet super, maar we hopen er maar het beste van.

• 29 Augustus 2016 - 08:55

Helmie:

Ha,

Nou het begin is in ieder geval al goed. Het ziet er al geweldig uit. Genieten maar.

Groetjes
    Ingrid en Helmie

• 29 Augustus 2016 - 11:17

Tonnie Crienen :

Geniet ervan samen gr Tonnie

• 29 Augustus 2016 - 12:15

Mootje:

Even snel op het werk lezen tussen de middag :-D
    Ziet er prima uit daar! Ik heb mijn flight alerts ingesteld! Kom maar op met die reisverslagen, haha! En Olympic, tja, das nou eenmaal een gematigd regenwoud (of zowat??) succes in elk geval, hou het maar zo droog mogelijk.
    Museum op de foto ziet er erg apart uit!

• 29 Augustus 2016 - 13:15

Marian:

Ha familie Koonings,
    Af en toe mag het geluk ook wel eens goed vallen haha...mooi mooi Rainier mountain!Kelanne is ook niks veranderd zeg? Nog veel plezier daar bij de familie Henri en hopelijk is het weer meegevallen in Olympic NP! Tot de volgende keer :)
    Groetjes Marian

• 29 Augustus 2016 - 14:42

Maartje:

Haaa vakantiegangers

• 29 Augustus 2016 - 14:44

Maartje:

Haaa vakantiegangers,
    wat leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Ik wens jullie heel veel plezier!

Groetjes Maartje

• 29 Augustus 2016 - 20:14

Els:

Mooi uitzicht van grote hoogte !! Geniet er van . Wij genieten van afstand wel mee. Groetjes...

• 29 Augustus 2016 - 20:35

Jose:

Hoi Huub en Anita, fijne vakantie en heel veel plezier daar in de States!

• 29 Augustus 2016 - 21:04

Ger En Jeanne:

Hey buurtjes

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Op naar weer een stukje Amerika verkennen.
    Heel veel plezier daar.
    Natuurlijk genieten wij graag op afstand mee.
    Het eerste verslag en de foto's zien er in ieder geval weer veelbelovend uit.
    Grtjs Ger en Jeanne

• 30 Augustus 2016 - 07:19

Anny:

Veel plezier en maak er weer een mooie reis van

• 04 September 2016 - 22:49

Nel:

Helaas loop ik een paar dagen achter met lezen. Geen twijfel mogelijk dat jullie gastvrij ontvangen zijn bij de familie van Kellanne! Hebben jullie ook nog gegeten in de space needle? Een hele fijne vakantie nog en geniet er van. We horen het wel als jullie terug zijn, maar in de tussentijd zullen wij jullie verhalen volgen.
    Groetjes Rob en Nel