En daar is ie: de pacific ocean! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu En daar is ie: de pacific ocean! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

En daar is ie: de pacific ocean!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

22 September 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Na een Skype-sessie met het thuisfront nog 1x een schitterde route door Anza Borrego Desert State Park gereden naar Julian. Dit plaatsje staat bekend om zijn apple-pie. Het is er stikdruk terwijl er eigenlijk verder niet veel te zien is (wel wat leuke winkels met snuisterijen etc.) en overal is de beroemde apple-pie te krijgen. Wij slaan die toch maar over en kopen een sandwich voor straks op het strand. We hopen wel dat het iets warmer wordt nog.... Na nog 1,5 uur rijden zijn we er dan: het strand bij La Jolla San Diego. En het is warm genoeg om te zonnen en te kijken of de surfers ook op de plank kunnen blijven staan. Lindsey hier had je wel even vooruit gekund! Na enkele uurtjes strand naar ons hotel voor de laatste 4 nachten gereden. Ligt vlak bij Old Town. Dit is het historische deel van de stad. Dat gaan we dus nog even bekijken. Dan zie je wel dat het zondag is..zo druk is het er. Echt veel indruk maakt het niet op ons, maar vlakbij zit een goede italiaan waar we een heerlijke pizza eten. Nu nog bekijken wat we de komende dagen nog gaan doen (in ieder geval ook wat uurtjes naar het strand). Mocht er geen berichtje komen vanaf hier..... dan is er niks aan de hand...er is dan gewoon niets te melden of het is te laat geworden.

• 23 September 2013 - 05:29

Huub En Anita Koonings:

Hai: ik had al van Dien gehoord dat haar broer hier lang gewoond heeft. Dien nog tips wat we beslist moeten gaan bekijken of doen??
    Lianne: nee Hai en Dien Vogels gisteren niet gezien en ook niet geroken!

• 23 September 2013 - 06:24

Els:

Hallo, maak er nog een paar mooie ,gezellige en rustige dagen van in San Diego. Kun je daar ook een beetje zwemmen of zijn de golven te hoog ? Als we je niet meer horen dan alvast een goede terugreis gewenst en tot kijk in ons o zo mooie Ysselsteyn !!!

• 23 September 2013 - 09:31

Lindsey:

Haha, als ik die foto bekijk, denk ik dat jullie heeeeel hard hadden kunnen lachen als ik daar een poging tot had gedaan. Ach ja, ik heb dan ook maar 1 lesje gehad. Vermaak jullie nog maar de laatste dagen. Ik ben blij als ik de taak van huisvrouw weer gedag kan zeggen :). Tot vrijdag en kom niet de bruin terug.... (PAPA!!)

xxx

• 23 September 2013 - 09:46

Monique :

San Diego, Pacific, Apple-pie....*zucht* klinkt heerlijk allemaal! Nog even 4 dagen ertegenaan dus :-)
    Als we niks meer horen? Och, jij kijkt toch zeker nog wel een keer, haha!
    Als jullie je vervelen: ga naar een kerk en doe dan dat trucje van laatst nog maar een keer! Wij kunnen altijd meer zon gebruiken ;-) en als je dan toch bezig bent: verzoekje om de wolken snachts te laten verdwijnen....(Noorderlicht!!!!)

• 23 September 2013 - 10:01

Truus :

Jullie hebben een intensieve vakantie gehad ,nu lekker een paar dagen strandt , bijkomen van al het moois wat jullie gezien hebben en lekker genieten
    Groetjes Lei en Truus

• 23 September 2013 - 15:37

Wendy:

Hoi, als we niets meer horen van jullie..........geniet nog van de laatste paar dagen en een goede terugreis. Leuk om weer jullie vakantie te volgen via deze verslagen, snuiven we ook nog een beetje cultuur en avontuur op. Groetjes vanuit Wanssum

• 23 September 2013 - 20:09

Lianne:

Heey jullie 2!
    Nog heel veel plezier de laatste dagen daar en doe lekker rustig aan.
    Fijne reis terug en we zien jullie wel weer een keer hier in Aiselstone!
    Greetzzzz

• 23 September 2013 - 22:15

Marian:

Weer even rustig jullie laatste avonturen bijgelezen :)) !!! Wauw...wat een uitzicht bij fonds points, tsja begin nu ook wel te twijfelen of Lin echt in Kaapstad zit, zelfs op vakantie nog aan de lijn doen (ik had die apple pie toch zeker wel verorberd :D )!! Tip 1: San Diego Zoo is wel een aanrader...ben benieuwd of de grote olifant nog steeds voor de ingang staat? Tip 2: Misschien kan Huub op zoek gaan naar een lichtgrijs hemd met La Jolla erop, leuk als hij de volgende keer samen met Peter gaat rennen, ligt bij ons nl. ook nog in de kast (sinds 1992)! Lekker uitrusten daar en alvast een goede reis terug gewenst vrijdag!