Sabino Canyon en shoppingmalls - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Sabino Canyon en shoppingmalls - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Sabino Canyon en shoppingmalls

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

19 September 2013 | Verenigde Staten, Tucson

Vanmorgen hoefden we maar een kwartiertje te rijden om bij Sabino Canyon te komen. Hier nemen we de shuttle naar de laatste stop van de canyon en daar gaan we een klein gedeelte van telegraphe trail lopen om vervolgens over de weg langs het water terug te lopen naar het begin. De route is mooi en we zijn eens niet alleen op pad...weer eens wat anders. Al snel spotten de mensen voor ons een ree! Zouden we zo aan voorbij gelopen zijn omdat hij heel verdekt opgesteld staat. Het is weer flink klimmen en uiteindelijk ook weer dalen, maar wel weer een mooie route om te lopen. Als we terug op de weg zijn naar het water gelopen waar we heerlijk onze hete voeten afkoelen in het frisse water. Na ook de lunch genuttigd te hebben aan de waterkant door de canyon teruggelopen naar het beginpunt.....pffft wat is het toch heet, wordt in San Diego nog afkicken daar is het nl. maar rond de 24 gr. C. ipv de bijna 40 hier. Verder geen plannen als lekker bij het hotel genieten van het zwembad en aan het einde van de dag richting de Foothill mall gegaan. Daar nieuwe wandelschoenen voor mij (kan ik er weer tegenaan Els) en renschoenen voor Huub gekocht. Blijkt dat de Vans in een andere mall zit! Eerst maar eens eten bij Applebees en toen nog vlug naar de andere mall geweest. Lindsey de blauwe Vans zitten nu ook in de koffer. Ook weer gezocht en gevraagd naar het shirt voor Maarten...maar helaas nog altijd zonder resultaat. Krijgen steeds als antwoord: online misschien wel te bestellen?? Laatste kans voor dat shirt is dus in San Diego. Morgen verlaten we Tucson weer en maken we nog een flinke omweg om Organ Pipe NM te bekijken.

• 20 September 2013 - 07:18

Huub En Anita Koonings:

Die vogel bij het vorige verslag is niet dood. Hij zat gewoon en toen ik foto's ging maken ging ie er ineens zo uitgestrekt bij liggen! Bizar...maar waar!
    @ Els; helaas.....de shoppingmalls kwamen ertussen, vandaar wat later vandaag!

• 20 September 2013 - 07:22

Huub En Anita Koonings:

@ Astrid: zeker met al de airo's hier is het als je dan buiten komt helemaal om te ploffen zo heet..maar bikkels zijn wij...we gaan toch gewoon op pad.. flink zweten en heel veel water drinken. Heb geen kaarsje aangestoken mbt het werk...toen niet aan gedacht dat kwam pas later toen ik eigenlijk zou moeten slapen!

• 20 September 2013 - 08:49

Wendy:

Wat heb je weer mooie foto's (zucht). Zou zo mezelf daar heen willen zappen. Geniet maar van het warme weer en het zwembad, hier is het koud en druilerig weer. De verwarming staat nog net niet aan, maar dat zal vandaag wel gaan gebeuren. Alhoewel we toch een mooi weekend zouden moeten krijgen... Veel plezier in jullie laatste week.
    Groetjes Wendy

• 20 September 2013 - 10:45

Monique:

Stuur eens wat goei weer deze kant op! ;-)

• 20 September 2013 - 11:23

Marian:

Hoi vakantiegangers, had net even bijgelezen en foto's bekeken van de laatste 2 dagen! Wel echt genieten daar, zweten...lekkere verkoeling...en weer prachtige beelden! Bij jullie vallen de "vogels" van de rotsen :D en bij ons kruipen ze van ellende maar diep weg...maar we krijgen gelukkig ook weer beter weer, we gaan weer nazomeren met ruim 20 graden :)) Geniet ze!!! Groetjes van ons allemaal

• 20 September 2013 - 11:33

Wendy:

Wat betreft Jaimy valt het gelukkig mee. Nog twee weken gips, dus met de kermis uit het gips.
    Groetjes uit Wanssum

• 20 September 2013 - 14:11

Jeanne:

Ik heb het idee dat heel Amerika alleen maar uit natuurgebieden bestaat als ik jullie verhalen lees en de foto´s zie.
    Erg mooi en heel boeiend. Staat ook nog op ons verlanglijstje....maar er staat nog meer op. haha.
    Mocht het ooit zover komen dan komen we zeker ideeën opdoen.
    groetjes en geniet er nog van.