Gebed verhoord! - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu Gebed verhoord! - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Huub en Anita Koonings - WaarBenJij.nu

Gebed verhoord!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Huub en Anita

10 September 2013 | Verenigde Staten, Sedona

Het gebedje in de Holy Chapel heeft geholpen! Ik kijk door de raam en verwacht regen of donkere wolken en wat zie ik; DE ZON!!! wow...tempo erop dus...we willen hiken. Gauw gegeten en de auto ingepakt en vertrokken naar Baldwin Trail. Een mooie hike tussen the redrocks met af en toe schitterende vergezichten. Af en toe trekt de lucht dicht en miezert het een beetje, maar dat mag de pret niet drukken..we zijn aan het wandelen en genieten! Als we deze loop gelopen hebben nog gauw weer langs wat punten rijden van gisteren om nu wat foto's in de zon te maken. Op weg naar Red Rock State Park komt dan ineens de regen met bakken uit de lucht maar bij aankomst in het park is het gelukkig weer droog. Daar gaan we Eagle's Nest trail lopen. Het gaat flink bergopwaarts maar we worden uiteindelijk beloond met 360 gr. rond prachtig uitzicht. Nou ja, bijna overal dan want altijd trekt het wel net ergens dicht en even later weer open! Elsje daar had je toch bij moeten zijn...een iets ander rondje dan de Ringweg!. En alsof het zo moest zijn..we zitten weer in de auto en het begint flink te regenen. Doet het de hele weg naar Flagstaff dus de vergezichten vanaf de scenic road er naartoe zijn geen vergezichten wegens de lage bewolking. Maar goed, maakt niks uit..onze dag was super! heerlijk veel "ooooh wat mooi momenten" gehad en heerlijk gewandeld. In Flagstaff regent het nu wel nog steeds dus daarvan gaan we niet veel meer zien vandaag. Ik zal eens kijken of het lukt ook een filmpje erbij te doen. Tot weer......

• 11 September 2013 - 03:39

Huub En Anita Koonings:

Helaas....het lukt niet om de videobeelden toe te voegen..waarom niet...ik heb geen idee. En Monique snel genoeg dit keer???

• 11 September 2013 - 05:56

Monique:

Kijk kijk kijk, zo begint jullie dag goed, en de mijne ook, hahaha!
    Zitten jullie bij Flagstaff....ik durf het bijna niet te vragen maar komt de Grand Canyon nog aan bod of laten jullie die rechts liggen? ;-)

Misschien kun je alvast beginnen met bidden voor een beetje schappelijk weer in IJsland, de Amerikaanse God luistert beter dan die waar ik het altijd tegen heb, LOL

• 11 September 2013 - 07:12

Ans:

hallo globetrotters
    regen hebben jullie, nou wij hier ook hoor. De eerste herfststorm al gehad gister. Fijn dat jullie telkens het programma dusdanig aan kunnen passen dat je toch de dingen kunt bezoeken die jullie gepland hebben. Mooie foto's. Lijkt steeds erg stil. Klopt dit, of zijn er toch genoeg mensen die je tegenkomt?

• 11 September 2013 - 07:45

Lindsey:

Hallo!!

Zo wat een positief berichtje. Nu kan ik de dag weer goed begonnen. Hopelijk wordt het weer alleen maar beter!

Adiós

• 11 September 2013 - 11:08

Els:

Aan de foto's te zien, inderdaad iets glooiender landschap dan de omgeving Ysselsteyn ! Maar hoeveel kilometer lopen en/of rijden jullie zoal op een dag ? Zullen er toch aardig wat zijn of niet ? Weer veel plezier toegewenst en hopelijk wat meer zonneschijn. Groetjes...........

• 11 September 2013 - 11:30

Marian:

Fijn, dat jullie alles tussen de buien door hebben kunnen doen :) Dat ging hier gisteravond ECHT niet het kwam hier ook met bakken uit de hemel en mijn autoritje samen met mijn nichten naar ons Karin in Rhenen was daardoor niet gemakkelijk over de nederlandse snelwegen...Ben net als Monique ook erg benieuwd of jullie nog de Grand Canyon aandoen? Mijn complimenten Anita voor je beeldende verslagen van jullie reis...erg mooi om te lezen (heb je soms les van Lindsey gehad :D??)!!! Groetjes Marian